حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد:

دشمن سال گذشته شکست بزرگی را متحمل شد

دشمن سال گذشته شکست بزرگی را متحمل شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن در ناآرامی‌های سال گذشته شکست بزرگ و سنگینی را تجربه کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم کریم بیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: طی سال‌های اخیر دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده است؛ از تحریم اقتصادی و فشارهای روانی تا بسیج کردن همه جهان سیاست برای تنها گذاشتن ایران در عرصه بین‌الملل، همه ترفندها را برای مبارزه با ایران به کار گرفته است و تلاش کرد تا با تحریم ایارن راه‌های ارتباطی کشور را با دنیا ببندد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: دشمن در جریان ناآرامی‌های سال گذشته و در امتداد دشمنی خود تلاش کرد تا عده‌ای از جوانان ایران‌زمین را از طریق امپراتوری دروغی که به راه انداخته است، فریب دهد؛ اما از آن‌طرف جوانان بصیر و باایمان ایرانی به دفاع و روشنگری پرداخته و درنهایت دشمن را ناکام گذاشتند و این بصیرت جوانان بود که مشت محکمی بر دهان دشمن زد.

وی تصریح کرد: دشمن در ناآرامی‌های سال گذشته شکست بزرگ و سنگینی را تجربه کرد؛ چراکه کشورها و گروه‌های ضدانقلاب زیادی دست‌به‌دست هم داده بودند تا به نبرد ملت ایران بیایند اما مردم بصیر از این عده و ابزار، قدرت و نقشه‌های آنان نترسیده و با شجاعت هرچه‌تمام‌تر آن‌ها را بر سر جای خود نشاندند.

کریم بیگی با بیان اینکه طبق وعده الهی نیرنگ دشمنان به خودشان بازمی‌گردد، عنوان کرد: امروز می‌بینیم که اسرائیل‌ها حقیرانه تر از همیشه برای بقای حیات خود دست‌وپا می‌زنند و به امید خداوند به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهند شد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی درمانده‌تر از همیشه برای سلطه بر جهان تلاش می‌کند، بیان کرد: دشمن در جریان ناآرامی‌های سال گذشته برای چیره شدن بر ایران کورسویی پیدا کرد؛ اما وقتی روشنگری‌ها اتفاق افتاد و عده قلیلی که فریب خورده بودند به آگاهی رسیدند، بار دیگر از ایرانیان برای رسیدن به اهداف خود ناامید شد و این ناامیدی به نظرم درس بزرگی برای غرب و جبهه هم‌پیمانش بود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از