حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد:

دولت شهید رئیسی به زحمات هنرمندان ارزش نهاد

دولت شهید رئیسی به زحمات هنرمندان ارزش نهاد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با بیان اينکه تلاش برای خوب‌شدن حال فرهنگ و هنر در دولت شهید رئیسی مشهود است، گفت: دولت شهید رئیسی به زحمات هنرمندان ارزش نهاد.

علی جاور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: دولت سیزدهم و نمایندگان آن‌ها در استان یزد به‌معنای واقعی مرد میدان هستند.

وی گفت: در دولت سیزدهم وام‌هایی به هنرمندانی که بیمه نبودند و یا شغلی نداشتند، داده شد تا برای زنده ماندن هنر کمک کنند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد تصریح کرد: افرادی بودند که دلایلی چون مشکلات مالی، دیگر در زمینه تولید نمایش فعالیت نداشتند؛ اما در دولت شهید رئیسی مجدد به این امر روی آوردند.

وی با بیان اينکه بیمه هنرمندان در دولت شهید رئیسی به‌طور جد در حال پیگیری است، بنابراین ادامه داد: عضویت صندوق هنرمندان و همچنین اعطای وام در دولت دومین رئیس‌جمهور شهید ایران با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

جاور با تاکید بر اینکه هنوز تا خوب‌شدن حال فرهنگ و هنر کشور فاصله زیادی است، گفت: انتقادها در زمینه فرهنگ و هنر بسیار است؛ اما دور از انصاف است که چراغ امیدی که در دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت فرهنگ و هنر کشور روشن شد را نبینیم.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد تصریح کرد: نمایندگان دولت سیزدهم در استان یزد با حضور میدانی و تلاش برای معیشت هنرمندان، دیدار با پیش‌کسوتان عرصه هنر، بازديدهای مختلف و ... برای ارزش نهادن به فرهنگ و هنر و اصحاب آن همت گماشته‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از