حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم یزد:

دومین ابرمرد میدان دشمن را ناامید ساخت

دومین ابرمرد میدان دشمن را ناامید ساخت

فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم یزد با تأکید بر انتخاب رئیس‌جمهور ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی، گفت: باید کسی انتخاب شود که مانند دومین ابرمرد میدان دشمن را ناامید سازد.

حسین آزادی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: هر کشوری برای افزایش قدرت مانور خود در عرصه‌های مختلف نیازمند پشتوانه مردمی است.

وی گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی نشان‌دهنده داشتن پشتوانه مردمی در یک کشور است؛ حضور در انتخابات یکی از نمودهای داشتن پشتوانه مردمی یک کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم یزد تصریح کرد: بزرگ‌ترین اهرم قدرتمندی که یک کشور می‌تواند داشته باشد، سرمایه اجتماعی بوده که با استفاده از این اهرم پرقدرت مسئولان می‌توانند از حقوق کشور و مردم در عرصه‌های مختلف بین‌المللی دفاع کنند.

وی ادامه داد: بنا به فرموده امام خمینی (ره) شرکت در انتخابات یک تکلیف است؛ چرا مردم هم نسبت به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، مسئولیت دارند. مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مسئولیت سنگینی است که امروز ملت ایران بر دوش دارد.

آزادی‌نژاد بیان کرد: امروز بیش از هر زمانی باید این مسئولیت مردم در انتخابات ریاست جمهوری با حساسیت بالایی انجام گیرد؛ چرا که رئیس‌جمهور بعدی باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی به معنای واقعی خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانست و در این راه برای حل مشکلات مردم سر از پا نمی‌شناخت.

فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم یزد افزود: با انتخاب اصلح و دقت و بصیرت کافی می‌توان رئیس‌جمهوری انتخاب کرد که مانند دومین ابرمرد میدان دشمنان را مأیوس کرده و با کاهش فاصله بین مردم و دولت نقشه‌های شوم آنان را بر هم ریخت.

وی اظهار کرد: در هیچ کجای جهان کشوری نیست که تا این اندازه انتخابات مورد هجمه دشمن قرار گیرد و به‌طور مستمر برای کم‌رنگ برگزار شدن آن از سوی دشمنان تبلیغ صورت گیرد؛ امسال مردم با حضور چشمگیر و همچنین با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح باری دیگر دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از