حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
یکی از سخنرانان شهیر استان یزد :

راهپیمایی اربعین تجلی عصر ظهور است

راهپیمایی اربعین تجلی عصر ظهور است

یکی از سخنرانان شهیر استان یزد گفت: در راهپیمایی اربعین از ادیان مختلف در زیر پرچم امام حسین (ع) قرار می‌گیرند و این رویداد بزرگ تجلی عصر ظهور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عسکری وزیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» در رابطه با اینکه چگونه راهپیمایی اربعین توانسته موجب شکست چهره اسلام داعشی و شیعه انگلیسی در برابر اسلام ناب محمدی شود، اظهار کرد: محبت امام حسین (ع) باعث همدلی و هم‌گرایی بین مسلمان شده است.

وی ادامه داد: داعشیان و افرادی که با هدف جلوگیری از جذب افراد به دین اسلام، از چهره مسلمانان و شیعیان چهره‌ای خشن ساخته بودند؛ چراکه وقتی جهانیان تصویر منفی و خشن از اسلام می‌دیدند، طبعاً دیگر به اسلام گرایش نداشتند.

امام‌جمعه بخش گاریزات یزد تصریح کرد: راهپیمایی اربعین چهره واقعی اسلام ناب را نشان می‌دهد؛ ازاین‌جهت که مردم خالصانه وارد صحنه شده و هرچه دارند را در طبق اخلاص گذاشته و برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد بزرگ تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: همدلی، محبت، ایثار، گذشت و فداکاری از زیبایی‌های پیاده‌روی اربعین است که باعث جذب دل‌ها از سراسر دنیا شده است.

عسکری وزیری تأکید کرد: اسلام ناب محمدی در رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین تجلی یافته است.

یکی از سخنرانان شهیر استان یزد در مورد پیام حضور همه مردم در ادیان مختلف اعم از شیعه، سنی، مسیحی و ... در پیاده‌روی اربعین بیان کرد: این حضور تجلی عصر ظهور امام زمان (عج) است؛ زمانی که امام زمان (عج) ظهور می‌کنند، همه ادیان، گرایش‌ها و آیین‌ها به تابعیت از اسلام و تشیع در زیر پرچم سبز مهدوی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بنا به گزارش‌ها، تصاویر، روایات و تحقیقات صورت‌گرفته از راهپیمایی اربعین، از ادیان مختلف در این رویداد بزرگ حضور یافته و در زیر پرچم امام حسین (ع) قرار می‌گیرند.

عسکری وزیری با بیان اینکه راهپیمایی اربعین تجلی و آمادگی برای عصر ظهور است، تأکید کرد: مردم در راهپیمایی اربعین امسال هم مانند سال‌های گذشته حضور باشکوه داشته باشند و بدانند، خستگی‌های این مسیر هم عبادت است. امیدوارم این تجمع عظیم که مظهر انسجام، وحدت و اتحاد است، خاری بر چشم دشمنان باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از