حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس مجمع رهروان امر‌به‌معروف یزد خبر داد:

راه‌اندازی 9 مجمع رهروان امربه‌معروف در استان یزد

راه‌اندازی 9 مجمع رهروان امربه‌معروف در استان یزد

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: تاکنون به غیر از سه شهرستان یزد، بافق و اشکذر در سایر شهرستان‌های استان، این مجمع با همکاری مردم و همراهی مسئولان تشکیل و طبق مقررات فعالیت می‌کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی مجمع رهروان امربه‌معروف استان یزد؛ اکبر فتوحی اظهار کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد مردمی و انقلابی در راستای پیگیری اوامر مقام معظم رهبری برای اجرایی شدن و فرهنگ‌سازی این واجب مهم الهی است.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان که تاکنون در اکثر شهرستان‌ها در یکسال اخیر برای تشکیل و فعالیت مجمع همراهی داشتند، ادامه داد: اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب گسترش ارزش‌های الهی و انسانی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: این مجمع مجموعه‌ای مردم نهاد است که با هدف ایجاد شبکه گسترده و متحد از نیرو‌های مردمی و دلسوزان انقلاب و به منظور احیای فرهنگ مطالبه‌گری و نظارت عمومی و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است و در هر شهرستان ۱۲ عضو دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی، دوره‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بررسی و پیگیری مطالبات مردم جزو مهمترین طرح‌هایی است که سالیانه توسط مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر پیگیری و اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از