حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه اردکان مطرح کرد:

رسانه‌های بیگانه حامی ناآرامی‌های سال گذشته بودند

رسانه‌های بیگانه حامی ناآرامی‌های سال گذشته بودند

امام جمعه اردکان گفت: سال گذشته عده‌ای در داخل با حمایت برخی رسانه‌های خارجی، چند ماه کشور را به بهانه دفاع از حقوق زنان دچار ناامنی کردند.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته تقریبا در همین ایام در کشور گفت: سال گذشته عده‌ای در داخل با حمایت برخی رسانه‌های خارجی، چند ماه کشور را به بهانه دفاع از حقوق زنان دچار ناامنی کردند و جان‌های مظلومانی در این مسیر گرفته شد و خسارت‌های زیادی بر کشور و امنیت و آرامش مردم ما وارد شد.

امام جمعه اردکان ادامه داد: بعضی از این افرادی که از حقوق زن دم می زدند و این همه سر و صدا راه انداخته و رسانه‌های بیگانه از آنها حمایت کردند، امروز در برابر این همه جنایتی که در غزه اتفاق می‌افتد و ظلم و ستمی که به کودکان و زنان و مادران می‌شود، سکوت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: هر کس با کمترین انصاف و وجدان پاک، به ردپای سرویس‌های بیگانه و دشمن در حوادث و ناآرامی‌های سال گذشته اذعان دارد و می‌داند اعتراض به حجاب و حقوق بانوان در این حوادث موضوعیت نداشت.

شاکر گفت: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی با توجه به اینکه ایران دو انتخابات سرنوشت‌ساز را در ماه‌های آینده پیش رو داریم به دنبال فتنه‌انگیزی و ایجاد ناآرامی در کشور بودند و ریشه اکثر ناآرامی‌ها در کشور با حمایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امنیت خط قرمز در هر کشوری است، عنوان کرد: سلب امنیت تمام امور اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... را در کشور با مشکل مواجه می‌کند.

وی گفت: این امنیتی که ما امروز داریم ثمره خون این عزیزان است. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب آورده اند که استقلال و آزادی کنونی ملت ایران و جمهوری اسلامی، دستاورد بلکه خون آورد صدها هزار انسان والا و شجاع و فداکار است.

امام جمعه اردکان یادآور شد: امروز ما هر موفقیتی داریم باید از این شهدا بدانیم و قدر و قیمت امنيت را در کشورمان دانسته، و پاسدار این خون ها باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از