حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد:

رسیدگی به بیش از 8هزار پرونده تعزیراتی

رسیدگی به بیش از 8هزار پرونده تعزیراتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از رسیدگی به بیش از هشت هزار پرونده‌ در ۹ ماهه اول سال در حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو درمان خبر داد.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی تعزیرات حکومتی یزد، سید محمدمهدی مهاجریان‌مقدم با اشاره به آمار و عملکرد شعب رسیدگی بدوی تعزیرات در ۹ ماه امسال گفت: در حوزه کالا و خدمات، پنج هزار و ۳۴۲ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان با میزان محکومیت یک هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال رسیدگی و مختومه شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز یک هزار و ۶۷۰ فقره پرونده به شعب این اداره کل وارد، که با محکومیت ۳ هزار و ۴۸۰میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال رسیدگی و مختومه شد.


مهاجریان‌مقدم در خصوص پرونده‌های حوزه بهداشت، دارو و درمان گفت: یک هزار و ۳۸۹ فقره پرونده وارد که پس از رسیدگی، محکومیت این پرونده‌ها ۸۲ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال بوده است.


به گفته مدیر‌کل تعزیرات حکومتی، در نه ماهه امسال تعداد ۲۹۳ اکیپ گشت مشترک تشکیل، که تعداد یک هزار و ۹۸۰ بازرسی انجام شده و از این تعداد ۳۵۹ واحد دارای تخلف بوده که پرونده آن‌ها تشکیل و به شعب بدوی برای رسیدگی ارجاع شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از