حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:

سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی بالاتر از میانگین جهانی

سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی بالاتر از میانگین جهانی

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مدارک و بررسی امارهای موجود به راحتی قابل اثبال است که سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی بسیار بالاتر از میانگین جهانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سردار حسین معروفی ظهر امروز در رویداد 36 ساعت جشنواره جام رسانه امید که با حضور بیش از 600 تیم تولید محتوا از سراسر کشور برگزار شد با اشاره به اینکه سرعت و پیشرفت انقلاب اسلامی در طول این 45 بسیار بالاتر از میانگین جهانی است، اظهار داشت: ساعت‌ها می توان در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی صحبت کرد و با مدارک مستند اثبات کرد که اگر با مدل قبل از انقلاب اسلامی کشور می خواست حرکت کند در حال حاضر کجا بودیم و اینکه با مدل و گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کردیم در حال حاضر کجا قرار داریم.

وی ادامه داد: کشورعزیزمان در تمام عرصه‌های نانو، پزشکی، هسته‌ای، دفاعی علمی و صنایع مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است؛ اما نکته مهم در این زمینه هوشمندی ملت بزرگ ایران در تمامی این سال‌هاست که باعث شده بتواند این مسیر پرفراز و نشیب را بپیماید.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه مردم ایران در ایجاد جمهوری اسلامی و افزایش قدرت نرم کشور مشارکت داشته‌اند، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اقوام، مذاهب و گروه‌های سیاسی به امام خمینی (ره) لبیک گفتند، با تبعیت از امام خویش رژیم ستم‌شاهی را از بین برداشتند و با تفکر، منطق دقیق و آرایی ۹۸ درصدی نظام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان در ابتدای انقلاب با راه‌اندازی جنگ‌های قومیتی، تجزیه‌طلبی را در دستور کار قرار دادند و نزدیک به ۲۰ ماه در کردستان، بلوچستان، و صحرای ترکمن اقدام به درگیری و به شهادت رساندن مردم کردند، عنوان کرد: در این عرصه هم این مردم بودند که در مقابل گروهک‌های معاند ایستادند و بار دیگر پیروز شدند.

 

سردار معروفی اضافه کرد: دشمنان پس از اینکه با انجام این‌گونه اقدامات به نتیجه نرسیدند، با حمایت از صدام، جنگی نابرابر را به کشورمان تحمیل کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه اقوام، مذاهب و گروه‌های سیاسی در دفاع مقدس مشارکت داشتند و دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از