حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
یادداشت؛

سرنوشت جنگ را فرماندهان روشن می‌کنند

سرنوشت جنگ را فرماندهان روشن می‌کنند

فرماندهان رشید مقاومت فلسطین و خانواده‌هایشان، در کنار مردم غزه می‌جنگند و شهید می‌دهند و خم به برو نمی‌آورند. آنها این گونه توانستند در عملیات‌الاقصی طوفان کنند.

به گزارش «یزدرسا»، محمد ایمانی*؛ هنگامی که ابوسفيان برای روحیه دادن به لشکریانش گفت «لَنا عُزّي وَلا عُزّي لَكُمْ؛ ما داراي بت عُزّي هستيم، شما عُزّي نداريد»؛ پيامبر اعظم (ص) پاسخ داد: «الله مولانا وَلا مَولا لَكُم؛ خدا مولاي ماست شما مولا نداريد».

 

ابوسفيان دوباره گفت: «اعْلُ هُبَل؛ پيروز باد بت هبل» و این بار، پيامبر(ص) فرمود: «اللهُ اَعْلي وَ اَجَلَّ؛ خداوند از همه چيز بزرگتر و شكوهمندتر است».

 

سرمایه دو جبهه ایمان و کفر یکی نیست. جبهه مقاومت، امروز رهبر و فرماندهانی دارد که جبهه استکبار در حسرت داشتن یکی، ولو ده پله پایین‌تر از آنها سر می‌کند.

 

جبهه مقاومت، آیت‌الله خامنه‌ای و جناب سید حسن نصرالله را دارد که خود را رزمنده حضرت ولی عصر (عج) می‌شمارند؛ و در مقابل، جبهه استکبار، که امثال بایدن و نتانیاهو فرماندهی‌اش را می‌کنند.

 

راهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندهی نافذ و قدرتمندی است که رزمندگان سلحشور را به حماسه‌های بزرگ‌تر بر می‌انگیزد. در جبهه مقابل، بایدن قادر به چنین انگیزشی است، یا نتانیاهو؟!

 

پسر بایدن به خاطر پرونده‌های متعدد فساد، متهم و تحت تعقیب است، و پسر نتانیاهو سرگرم الواطی در میامی آمریکا. نتانیاهو، به جنگیدن تحریک می‌کند، اما نظامیان صهیونیست می‌گویند: ما را وسط جهنم می‌فرستی و پسرت را چند هزار کیلومتر دورتر، پناه می‌دهی؟!

 

دیروز که جنگ ملت مظلوم ایران با رژیم اشغالگر صدام در جریان بود، آیت‌الله خامنه‌ای لباس رزم بر تن کرد، به جبهه‌ها رفت و پسرانش را به خط مقدم فرستاد.

 

به تأسی از ایشان، جناب سید حسن نصرالله، فرزندش را روانه خط مقدم جنگ با صهیونیست‌ها کرد و هنگامی که خبر شهادت «سید هادی» منتشر شد، سر سوزنی خم به ابرو نیاورد. او و همسرش تأکید کردند تنها در صورت بازگشت اسرا و پیکر‌ دیگر شهدا، حاضر به تبادل هستند.

 

اکنون هم، فرماندهان رشید مقاومت فلسطین و خانواده‌هایشان، در کنار مردم غزه می‌جنگند و شهید می‌دهند و خم به برو نمی‌آورند. آنها این گونه توانستند در عملیات‌الاقصی طوفان کنند.

 

این تفاوت بزرگ دو جبهه است. فرماندهان مؤمنی که با ایمان و امید سرشار و متانت تمام، وسط میدان هستند و جنگ را پیش می‌برند؛ و فرماندهان جبهه کفر و استکبار که شیطان، فرمانروای آنهاست. سرنوشت جنگ تمدنی را از همین جا می‌توان دریافت.

 

*محمد ایمانی_ فعال رسانه‌ای

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از