حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون شهرداری یزد خبر داد:

سرویس‌دهی ناوگان عمومی یزد به هواداران چادرملو

سرویس‌دهی ناوگان عمومی یزد به هواداران چادرملو

معاون نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: ناوگان حمل‌ و نقل عمومی یزد آماده سرویس‌دهی به هواداران بازی چادرملو در ورزشگاه شهید نصیری است.

 احمد نادری‌نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، اعلام کرد: اتوبوس‌های حمل و نقل همگانی یزد از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آمادگی دارند برای بازی امشب تماشاگران را از پایانه شهدای محراب به بلوار دانشجو، میدان امام حسین(ع)، پایانه امام علی(ع) و برعکس و پایانه دولت‌آباد، میدان معلم، میدان باهنر، میدان امام حسین(ع)، میدان امام علی(ع) و برعکس جابجا کند.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان به تماشای این مسابقه می‌توانند با حضور در پایانه‌های دولت‌آباد یا شهدای محراب و یا در طول مسیر، خودرو شخصی خود را در محل مناسبی پارک کرده و با حضور در نزدیک‌ترین ایستگاه خط واحد با اتوبوس‌های شهری به ورزشگاه مراجعه کنند تا از ایجاد هرگونه ترافیک کاذب در انتهای مسیر به به ورزشگاه پیشگیری شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد ضمن آرزوی موفقیت برای تیم چادرملو به عنوان نماینده استان در لیگ برتر فوتبال و انجام اولین بازی لیگ برتر در ورزشگاه شهید نصیری یزد ابراز امیدواری کرد با تعامل دستگاه‌های مختلف و دوست‌داران فوتبال میزبانی خوبی در استان یزد رقم بخورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از