حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس ستاد پزشکیان در یزد مطرح کرد:

سهم خواهی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی پذیرفتنی نیست

سهم خواهی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی پذیرفتنی نیست

رئیس ستاد پزشکیان در یزد گفت:سهم‌خواهی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در زمینه انتصابات پذیرفتنی نیست زیرا دست رئیس جمهور را برای تشکیل یک دولت قوی می بندد.

محمدعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزد رسا»، با اشاره به نامه منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر مخالفت ستاد آقای پزشکیان در یزد با انتصاب یکی از مدیران سابق آموزش‌وپرورش یزد در کارگروه آموزش‌وپرورش شورای راهبری ریاست‌جمهوری گفت: اعتقاد و دیدگاه آقای پزشکیان که در زمان انتخابات نیز بر آن تأکید داشتند و مرتباً نیز آن را اعلام کردند، تشکیل یک دولت وحدت ملی با استفاده از توان و ظرفیت تمام سلایق و دیدگاه‌ها است.

وی ادامه داد: بر اساس همین اعتقاد، کارگروه‌هایی در سطح ملی تشکیل شده است که طبیعتاً افرادی با عضویت برخی افراد در این کارگروه‌ها مخالف یا موافق هستند و اظهار این مخالفت‌ها هیچ اشکالی ندارد و همین بیان مخالفت‌ها و موافقت‌ها می‌تواند به رشد و بهبود وضعیت جامعه کمک کند.

رئیس ستاد پزشکیان در یزد افزود: این مخالفت‌ها در سطح استان یزد نیز وجود داشته است و در همین زمینه یک نامه‌نگاری از سوی چند تشکل از جمله کارگروه فرهنگیان ستاد آقای پزشکیان در یزد با برخی افراد حاضر در کارگروه آموزش‌وپرورش شورای راهبری انجام شد؛ ولی نیازی به رسانه‌ای کردن آن نبود چراکه سرمایه ارزشمند آموزش و پرورش استان را در معرض آسیب قرار می‌دهد. 

استاندار سابق یزد با تأکید بر اینکه با کلیات متن و انعکاس نقدها و مخالفت‌های صورت گرفته موافق بوده اما ایراد و نقد به ادبیات استفاده شده در متن را قبول دارم، اظهار داشت: ستادهای آقای پزشکیان در سطح استان‌ها باید ادامه‌دهنده نظرات و دیدگاه‌های ایشان در سطح استان باشند و بر همین اساس بنده نیز کاملاً اعتقاد به تشکیل یک دولت فراگیر با استفاده از ظرفیت های انسانی کشور دارم و بر این باورم که اهتمام و اعتقاد به راه و منش رئیس جمهور منتخب اعم از این است که فردی در ستاد یک کاندیدا فعالیت داشته است یا نه.

طالبی گفت: سهم‌خواهی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در زمینه انتصابات پذیرفتنی نیست زیرا از یک طرف دست رئیس جمهور را برای تشکیل یک دولت قوی می بندد و از سوی دیگر بخشی از جامعه را که  بر اساس شعار و وعده رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر تشکیل دولت وحدت ملی به ایشان رأی داده‌اند را ناامید و بی‌اعتماد می‌سازد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از