حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
استاندار یزد:

سپاه یک مکتب فکری مبتنی بر اسلام است

سپاه یک مکتب فکری مبتنی بر اسلام  است

استاندار یزد گفت: سپاه یک مکتب فکری مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و انقلابی زیستن و انقلابی ماندن دو ویژگی بزرگ مجموعه سپاه پاسداران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، مهران فاطمی صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه مجموعه زحمات پاسداران و سپاه در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی از نعمت‌های این انقلاب است، اظهار کرد: سپاه یک تولدی در میلاد امام حسین(ع) و یک عروج در هفته دفاع مقدس دارد و این نهال نوپا و انقلابی سپاه در دفاع مقدس دوران بلوغ خود را طی کرد.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس اوج بلوغ و تبلور و عظمت سپاه در منظر همگان قرار می‌گیرد؛ سپاه بیش از اینکه یک ارگان نظامی باشد یک منهج و یک مکتب فکری است.

استاندار یزد با بیان اینکه سپاه تنها یک ارگان نظامی نیست، عنوان کرد: سپاه یک مکتب فکری مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و انقلابی زیستن و انقلابی ماندن دو ویژگی بزرگ مجموعه سپاه پاسداران است.

وی سپاه پاسداران را انقلابی‌ترین نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس منظومه دقیق امام راحل و انقلاب دانست و تصریح کرد: مبنای این حرکت بر دو اساس است که در کلام شهید سلیمانی نیز به آن اشاره شد؛ سپاه به دنبال عمل مقدس است نه عمل بزرگ و این فرق بین عمل تجلی‌گر همراه با رضایت خدا و ولی خدا است.

فاطمی ادامه داد: برجسته‌ترین وجه از جهاد پیوسته و قیام به حق و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مجموعه سپاه پاسداران و بسیج است و به لطف خدا در استان ما نیز مجموعه سپاه و بسیج همچنان بالنده در صف مقدم خدمت به اسلام، قرآن و مردم است.

وی با اشاره به فهرست خدمات سپاه الغدیر در استان عنوان کرد: اگر فهرست خدمات مجموعه سپاه الغدیر را بنویسیم شاید با خدمات ده‌ها دستگاه اجرایی در استان برابری کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از