حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده تفت و میبد در مجلس:

شجاعت ملی ناآرامی‌های سال گذشته را سرکوب کرد

شجاعت ملی ناآرامی‌های سال گذشته را سرکوب کرد

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: در ناآرامی‌های سال گذشته آگاهی و بصیرت مردم اجازه نداد تا دشمن بیش از این پیش رود و توانستند با شجاعت در مقابل این فتنه ایستادگی کنند.

سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی مردم است و مسئولان با توجه به این موضوع باید با جدیت برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با اشاره بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد تبیین» تصریح کرد: بزرگ‌ترین کاری که برای جلوگیری از تکرار ناآرامی‌های سال گذشته در کشور می‌توان انجام داد، جهاد تبیین در مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... است.

نماینده تفت و میبد در مجلس با اشاره به اینکه «جهاد تبیین» و «بصیرت‌افزایی» دو سلاح مهم مبارزه با فتنه و آگاه‌سازی مردم نسبت به دست‌های غربی پشت‌پرده آشوب‌های سال گذشته است، ادامه داد: اگر با استفاده از جهاد تبیین تلاش غرب برای مبارزه با نظام اسلامی برای مردم آگاه‌سازی می‌کردیم دشمن اینگونه نمی‌توانست در جبهه فرهنگی جولان دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، گفت:در ناآرامی سال گذشته شاهد بودیم که دشمن تلاش کرد تا با ایجاد نفاق در میان مردم به تجزیه کشور بپردازد و این موضوع نشان داد که مردم همواره پشتیبان نظام هستند و مسئولان باید قدر این مردم را بدانند.

میرمحمدی با بیان اینکه ناآرامی‌های سال گذشته برخواسته از تلاش دشمن و رسانه‌های غربی در راستای تخریب ایران و نظام جمهوری اسلامی در جوامع بین‌المللی بود، گفت: دشمن در سال گذشته تمام قوای خود در زمینه رسانه و ایجاد فضایی ناآرام در کشور را به کار گرفت و در فضای مجازی با ایجاد یک تنش بزرگ سعی کرد تا افراد معروف سایر کشورها را نیز وارد این بازی خود کنند.

نماینده مردم تفت و میبد ادامه داد: در ناآرامی‌های سال گذشته آگاهی و بصیرت مردم اجازه نداد تا دشمن بیش از این پیش رود و توانستند با شجاعت در مقابل این فتنه ایستادگی کنند و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از