حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد:

یزد شرایط مساعدی برای شروع سال تحصیلی دارد

یزد شرایط مساعدی برای شروع سال تحصیلی دارد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت‌گرفته شرایط مساعدی برای شروع سال تحصیلی داریم.

به گزارش یزدرسا؛ محمدکاظم رحیمی نژاد در همایش مدیران مدارس غیردولتی استان یزد که صبح امروز با حضور جمعی از مدیران منتخب مدارس غیردولتی استان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه مهر و ایجاد آمادگی همه‌جانبه برای شروع سال تحصیلی جلسات مختلفی تاکنون تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته شرایط مساعدی برای شروع سال تحصیلی داریم، ادامه داد: و امروز نیز هم‌زمان با سراسر کشور جلسه مدیران واحدهای آموزشی به‌صورت حضوری و مجازی، با حضور رئیس‌جمهور داریم.

وی تصریح کرد: در بخشی از این جلسه پای صحبت مدیران مدارس غیردولتی نشسته و همچنین توصیه‌های لازم برای آمادگی کامل شروع سال تحصیلی را ارائه کرده‌ایم و خوشبختانه با برنامه‌ریزهای صورت گرفته در این مدارس هم آمادگی لازم برای شروع سال تحصیلی وجود دارد.

رحیمی نژاد  در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در راستای پروژه مهر، سازمان‌دهی و ساماندهی نیروی انسانی، توسعه سنواتی، تأمین فضا، آماده‌سازی و بهسازی فضای مدارس و همه آنچه برای شروع سال تحصیلی جدید لازم بوده، در حال انجام است.

وی با اشاره به بخشی از اقدامات صورت گرفته در راستای عدالت آموزشی و تقویت مدارس دولتی، تصریح کرد: قرارگاه عدالت و نصیب برابر آموزشی شکل گرفته است؛ عمده فعالیت این قرارگاه با تأکید ویژه بر مدارس حاشیه شهرها و مدارس مناطق کم برخوردار انجام شده و تابه‌حال چهار برنامه عمده در این مدارس اجرا شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد افزود: این چهار برنامه شامل طرح شهید محمودوند برای بررسی بازماندگان از تحصیل و بازگردانی آن‌ها به تحصیل، طرح شهید سلیمانی برای ساخت فضاهای آموزشی، طرح شهید پورجعفری برای دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش قرار دادن آن‌ها و طرح شهید عجمیان برای بهسازی و آماده‌سازی مدارس است که امیدواریم با اقداماتی که انجام شده در راستای پروژه مهر سال خوبی را در سطح مدارس استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از