حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان اشکذر:

شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا است

شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا است

فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه دشمن به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات است، گفت: شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا است.

روح‌الله ردائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: اینکه امروز آمریکا نمی‌تواند گزینه نظامی روی میز بگذارد، نشان‌دهنده اقتدار کشور به برکت خون شهدا و همچنین صبر و ایستادگی مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران را مرهون خون شهدا هستیم، ادامه داد: تک‌تک شهدا، در وصیت‌نامه خود به ولایت‌فقیه و ضرورت اطاعت از امر ولی اشاره کرده‌اند؛ رهبر معظم انقلاب قریب یک سال است که شرایط انتخابات را به مردم گوشزد می‌کنند؛ بنابراین ضرورت دارد همه افراد جامعه نقش و وظیفه خود را در زمینه انتخابات پیش رو شناخته و به آن عمل کنند.

فرماندار شهرستان اشکذر تصریح کرد: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور را پیش رو داریم و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مردم در سراسر کشور حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند، ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولان نباید این حضور پرشور و باشکوه را به‌حساب عدم گلایه مردم از کم‌کاری‌های صورت‌گرفته بگذارند.

فرماندار شهرستان اشکذر گفت: وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ناامنی در کشور ماست می‌خواهد نارضایتی مردم را رقم بزند؛ دشمن از حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه‌های مختلف در طول ۴۵ سال گذشته واهمه دارد در حال حاضر می‌خواهد مردم پای صندوق رأی نیایند.

ردائی ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی و همچنین با پای کار بودن مسئولان بتوان ضعف و مشکلات اقتصادی را رفع کرد؛ چراکه در زمینه سیاسی، امنیتی و نظامی به جایگاه خوبی رسیده‌ایم و می‌توان در عرصه اقتصادی نیز مشکلات را رفع کرد.
انتها خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از