حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
عضو شورای اسلامی شهر یزد:

شرکت در انتخابات ارزش‌نهادن به حق خود است

شرکت در انتخابات ارزش‌نهادن به حق خود است

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شرکت نکردن یعنی به حق خود ارزش قائل نیستیم؛ پس برای ارزش قائل بودن به حق خود در انتخابات مشارکت می‌کنیم و دیگران را نیز به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم.

احمد ترکمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با بیان اینکه امروز، ۱۱ اسفند، یک امتحان بزرگ برای ملت شریف ایران اسلامی است، اظهار کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری بایستی سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی دهیم که به اسلام، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و احکام نورانی الهی متعهد باشند.

وی حفظ عزت کشور وابسته به حضور در انتخابات قلمداد کرد و ادامه داد: رهبر عزیزمان در ابتدای سال جاری از مردم خواستند چهار خصوصیت مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی کلمه و امنیت انتخابات را در نظر بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مجلس بالاترین مقام در این مملکت است، خطاب به مردم گفت: ملت شریف و بزرگوار و با بصیرت ایران اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند یک تکلیف الهی و سرنوشت‌ساز بوده و حق شماست که در سرنوشت خود دخیل باشید.

وی تأکید کرد: شرکت نکردن یعنی به حق خود ارزش قائل نیستیم؛ پس برای ارزش قائل بودن به حق خود در انتخابات مشارکت می‌کنیم و دیگران را نیز به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم.

ترکمانی با تأکید بر اهمیت انتخاب افراد صالح عنوان کرد: باید کسانی را برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم که متعهد به نظام و خون شهدا، متخصص در یک یا چند موضوع بوده و همچنین دارای اقتدار و پشتکار باشد؛ چراکه اگر فرد انتخاب شده اقتدار نداشته باشد، موفق نیست چون بعضی مسئولین گوش شنوا ندارند و هر عملی برای به نتیجه رسیدن نیاز به پیگیری مکرر دارد.

وی برنامه داشتن را از ویژگی‌های فرد اصلح برشمرد و ادامه داد: فردی که می‌خواهد این مسئولیت را به دوش بگیرد، باید برنامه مصوب و کامل داشته باشد؛ چرا که اگر مدیر یک خانواده برنامه نداشته باشد، شکست می‌خورد؛ آیا اگر کسی در مورد کشور برنامه نداشته باشد موفق است؟

عضو شورای اسلامی شهر یزد داشتن ضابطه به جای رابطه را برای افرادی که به مجلس راه می‌یابند، ضروری دانست و گفت: متأسفانه بعضی مسئولین قبل از انتخابات شعارهایی می‌دهند، ولی بعد از انتخابات در دام رانت و باند و گروهایی قرار می‌گیرند که در نهایت به‌جای خدمت به مردم منافع خود دوستان را در نظر می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در روز رأی‌گیری با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) در انتخابات شرکت و دین خود به حضرت امام (ره) و خون شهدا ادا خواهیم کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از