حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
صبح امروز؛

شهدای خدمت بر دستان مردم تشییع شدند

شهدای خدمت بر دستان مردم تشییع شدند

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت صبح امروز با حضور گسترده مردم در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، صبح امروز با حضور گسترده مردم در تهران انجام شد.

مقام معظم رهبری نیز با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهیدان آیت‌الله سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان که در سانحه هوایی به شهادت رسیدند، نماز اقامه کردند.

پس از اقامه نماز پیکر این شهیدان بر دستان مردم قرار گرفت و حماسه‌ای تاریخی در تهران رقم خورد؛ خبرنگاران از کشورهای مختلف دنیا روایتگر این حضور حماسی مردم برای وداع با رئیس جمهور مردمی خود بودند و بار دیگر این ملت به جهانیان ثابت کرد که پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایساتاده است.

گفتنی است؛ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور کشور، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم، استاندار آذربایجان شرقی و سردار سیدمهدی موسوی، رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و سه خدمه پروازی این بالگرد در حین خدمت‌رسانی به مردم به دنبال سانحه هوایی به فیض شهادت رسیدند.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از