حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
هنرمند بین‌المللی یزدی:

مردم رئیس‌جمهور صادق و خدمت‌گزار می‌خواهند

مردم رئیس‌جمهور صادق و خدمت‌گزار می‌خواهند

هنرمند بین‌المللی یزدی با بیان اینکه رئیس‌جمهور اصلح مردمی‌ بوده و برای برآوردن خواسته‌های مردم نجیب ایران تلاش می‌کند، گفت: مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که صادق و خدمت‌گزار باشد.

محمدمهدی راضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» تصریح کرد: شهید رئیسی در چشم جهانیان خود را خادم قرآن معرفی کرد و بر این باور بود که هرگز شبهات و ناپاکی‌ه،ا جلوی حقیقت را نخواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه پایبندی و خدمت به قرآن یکی از شاخصه‌هایی است که مردم باید در فرآیند انتخابات در نظر بگیرند، گفت: شهید جمهور برای مردم ایران رسم خدمت به خلق در تمام زمینه‌ها را یادآوری کرد. در انتخابات پیش‌رو، راه برای انتخاب اصلح هموار‌تر است.

این هنرمند بین‌المللی خوشنویسی قرآن ادامه داد: در دولت دومین ابرمرد میدان تلاش‌های مؤثری در راستای اعتلای هنر از جمله هنرهای قرآنی صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه شهید رئیسی می‌تواند الگویی برای رئیس‌جمهورهای بعدی کشور باشد، بیان کرد: شهید جمهور برای حل‌وفصل مشکلات و مسائل کشور در همه حوزه‌ها تلاش کرد؛ قطعاً چنین ویژگی برای هر رئیس‌جمهوری پسندیده است.

راضی با بیان اینکه شهید رئیسی از جنس مردم بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و طبیعتاً رئیس‌جمهور کشورمان باید مردمی باشد تا بتواند این نظام را به پیش برده و در راستای تحقق خواسته‌های معنوی و مادی به‌حق مردم نجیب ایران بکوشد.

وی با بیان اینکه مردمی‌ و با اخلاص بودن و برای‌ خدا کار کردن ویژگی بسیار مهمی است که رئیس‌جمهور اصلح باید دارای آن باشد، گفت: تلاش‌های ارزنده شهید رئیسی در زمینه‌های مختلف، هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد، ضرورت دارد رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که تلاشگر بوده و مانند شهید رئیسی ذهنیت خوبی در مردم ایجاد کند.

هنرمند بین‌المللی خوشنویسی قرآنی تصریح کرد: شهید رئیسی تلاش‌های بالنده‌ای را در جهت رشد، توسعه و آبادانی کشور در دستور کار خود قرار داد. با بصیرت و آگاهی و دقت نظر می‌توانیم باز هم چنین رئیس‌جمهوری برای کشور انتخاب کنیم. 

وی داشتن صداقت در برابر مردم، باید از ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده باشد، تأکید کرد: مردم خواهان رئیس‌جمهوری هستند که برای خدمت به کشور و مردم پا به میدان بگذارد. تنها در چنین شرایطی است که مردم با دولت همراهی خواهند کرد و در نهایت شاهد موفقیت و رشد کشور خواهیم بود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از