حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم یزد در مجلس:

شهید رئیسی یک انسان خستگی‌ناپذیر بود

شهید رئیسی یک انسان خستگی‌ناپذیر بود

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ هزار واحد تولیدی در دولت سیزدهم احیاء شد، این عدد قابل‌توجه است و کارگرانی که از این واحدها بیکار شده بودند دوباره بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، محمد صالح جوکار با بیان اینکه شهید رئیسی، مکتب مدیریتی جدیدی را در کشور پایه‌ریزی کرد، گفت: ۹ هزار واحد تولیدی در دولت سیزدهم احیاء شد، این عدد قابل‌توجه است و کارگرانی که از این واحدها بیکار شده بودند دوباره بازگشتند.

وی با برشمردن برخی ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی افزود: شهید رئیسی یک انسان متواضع و خستگی‌ناپذیر بود که توانست یک مکتب مدیریتی جدیدی را در کشور پایه‌ریزی کند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک مدیر تراز انقلاب اسلامی روایت خدمتگزاری انقلاب به مردم را به‌خوبی تنظیم و اجرا نمود اظهار کرد: مردم‌داری، خدمتگزاری صادقانه و مخلصانه برای ملت و کشور و نظام، مدنظر شهید جمهور و در این مسیر دنبال رضایت حق‌تعالی بود و به همین علت خستگی‌ناپذیری وی کاملاً مشخص بود.

وی ولایت‌مداری را از دیگر ویژگی شهید جمهور بیان و اضافه کرد: شهید رئیسی در راستای کاهش فاصله شکاف بین و مردم و دولت و افزایش سرمایه اجتماعی نظام تلاش وافری نمود.

جوکار با اشاره به سیاست داخلی شهید جمهور گفت: برای تراز پیشرفت در همه امور کشور برنامه داشت که تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از جمله این برنامه‌ها بود؛ در حوزه اقتصاد برای احیای واحدهای نیمه‌تعطیل و راکد تلاش بسیاری کرد که افزایش ضریب اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را به دنبال داشت.

جوکار اضافه کرد: توجه به زیر ساخت‌های کشور چون آب، برق و گاز، سرلوحه کار دولت سیزدهم و شخصاً آیت‌الله رئیسی پیگیر این موضوع بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شهید جمهور توجه ویژه به طرح‌های آبرسانی داشت و در مناطقی که با مشکل کمبود آب‌دست و پنجه نرم می‌کردند شخصاً پیگیری کرد که می‌توان به عملیات اجرایی انتقال آب از دریای عمان به استان اشاره کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سلسله‌نشست‌هایی هم شهید جمهور با مردم در روستاها و شهرها داشت و مشکلات آنها را پیگیری می‌کرد و حتی برای پیگیری در جمع مردم حاضر می‌شد که اینها را کمتر در دولت‌های قبل شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه امروز متولدین دهه ۸۰ و ۹۰ شهید رجایی را به عینه دیدند ادامه داد: زمانی که آآیت‌الله رییسی دولت را تحویل گرفت با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه روبرو بود، هیچ گاه در برابر اینها اظهار درماندگی نکرد، هیچ‌گاه در برابر مردم نایستاد و ایجاد دوقطبی نکرد، در برابر مشکلات کمر همت بست و بر مشکلات فائق آمد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارتقا جایگاه نظام جمهوری اسلامی در نظام بین‌الملل، ایجاد مودت و دوستی بین ملت‌ها و رسیدن در مسیر امت اسلامی از اقدامات و تصمیمات آیت‌الله رئیسی در حوزه سیاست خارجی بود.

جوکار گفت: تبدیل‌شدن جنبش سراسری در حمایت از فلسطین در سایه دیپلماسی فعال و میدانی شهید جمهور و وزیر امور خارجه وی بود.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید جمهور نماد خدمتگزار بی‌منت مردم بود، جایگاه رئیس‌جمهوری مشخص است کار روزمرگی هم مشخص است که برخی دولت‌ها داشتند، آیت‌الله رئیسی به‌غیراز رسیدگی به امورات جاری وقت بیشتری برای گره‌گشایی از مردم می‌گذاشت و بار اضافی بر دوش کشی.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از