حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل ثبت اسناد استان یزد خبر داد:

صدور ۹هزار سند نهضت ‌ملی مسکن در یزد

صدور ۹هزار سند نهضت ‌ملی مسکن در یزد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: در هفت ماه ابتدایی امسال ۹هزار سند نهضت ملی مسکن در استان یزد صادر شده است.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان یزد؛ مهدی اقبال در جلسه وبیناری بررسی عملکرد‌های واحد‌های ثبتی استان یزد در فاصله سفر‌های اول و دوم معاون محترم رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به یزد اظهار کرد: عملکرد و اقدامات این استان در اجرای قانون جامع حدنگار کاملاً منطبق بر واقعیت، با دقت و بر مبنای راستی‌آزمایی کامل انجام می‌شود.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد ادامه داد: در هفت ماه ابتدایی امسال ۹هزار سند نهضت ملی مسکن، یک‌هزار و ۷۰۰ جلد سند موقوفات، یک‌هزار و ۲۵۰ جلد سند مسکن جوانان زارچ بعد از دو دهه معطلی مردم، ۳هزار و ۱۵۰ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۰۰ جلد سند آموزش‌و‌پرورش در استان صادر شده است.

 

وی افزود: در مجموع ۱۰۰درصد اراضی ملی و منابع طبیعی و ۶۷ درصد اراضی کشاورزی مستند‌سازی و منجر به صدور سند شده که تا آخر آذرماه به ۷۵درصد خواهد رسید.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد با اشاره به وضعیت آمار سند‌های موجود هم تصریح کرد: در بحث سند‌های دفترچه‌ای و نامشخص در حال شفاف‌سازی و اصلاح آمار‌ها هستیم که بزودی عملکرد‌های خوبی در این بخش خواهیم داشت.

 

اقبال ادامه داد: در بخش قانون تعیین تکلیف هم در مجموع حدود 7 هزار و 200 پرونده داریم که در حال نتیجه‌گیری آن‌ها هستیم ولی در عین حال ورودی پرونده‌های تشکیلی بالاست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از