حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

صدور 3 مجوز مرکز انتخاب همسر در یزد

صدور 3 مجوز مرکز انتخاب همسر در یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: این اداره کل در سال 1402 به سه مرکز انتخاب همسر (همسان‌گزینی) در استان یزد مجوز فعالیت داده است.

زهیر حاجی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای قانون جوانی جمعیت گفت: این اداره کل در سال 1402 به سه مرکز انتخاب همسر (همسان‌گزینی) با نام‌های «همسفر تا بینهایت»، «نیمه پنهان» و «با ما شاد» در استان یزد مجوز فعالیت داد.

وی با اشاره به گزارش پیشین فعالیت‌های خود در حوزه جمعیت  ادامه داد: اکثر فعالیت‌های حوزه جمعیت که پیش‌تر گزارش آن ارائه شده از جمله نشست امیدانه، همایش‌های انجام شده، نشست علمی، نمایشگاه جوانی جمعیت و... در قالب حمایت از نهادهای مردمی فعال در این حوزه و در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در خصوص اختصاص ۵ درصد از اعتبارت پژوهشی به موضوع جمعیت تصریح کرد: اعتبارات استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تجمیع و طی یک فراخوان، پروپوزال مربوطه دریافت شد و طرح پژوهشی با موضوع «بررسی عوامل موثر بر ترجیحات فرزندآوری و نگرش‌ها در خانواده‌های استان یزد» با اعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به عنوان مجری انجام شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از