حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس هیأت فوتبال یزد:

صنایع به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمی‌کنند

صنایع به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمی‌کنند

رئیس هیأت فوتبال یزد گفت: سهم صنایع و معادن در کمک به تیم‌ها و باشگاه‌ها در این شهرستان ۷۰۰ هزار نفری بسیار ناچیز است و به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمی‌کنند.

سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا»، با اشاره به اینکه یزد یک منطقه مهم معدنی و صنعتی و جزء استان‌های برخوردار کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: برای یزد با وجود واحدهای فراوان تولیدی و صنعتی قابل قبول نیست که همکاری آنها در فوتبال بسیار ناچیز باشد.

وی به برخی از مناطق کشور که واحدهای تولیدی و صنعتی در ورزش و فوتبال مشارکت دارند، اشاره کرد و گفت: ورزش و فوتبال هزینه‌بر است و باید معادن و صنایع سهم خود را برای کمک به آن‌ها پرداخت کنند.

رئیس هیأت فوتبال یزد بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال یزد وجود دارد که اگر سهم صنایع و معادن کامل پرداخت شود، گره بسیاری از مشکلات باز و شاهد موفقیت‌های بزرگ برای ورزش خواهیم بود.

حسینی یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش محوری فوتبال یزد را کمبود شدید زیرساخت لازم و مناسب ذکر کرد و گفت: با یک چمن چگونه می‌توان تیم‌های مختلف را هم در برگزاری مسابقات، میزبانی‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی یاری داد.

وی ضمن ارائه گزارش در خصوص آخرین اقدامات هیات فوتبال یزد در سال‌جاری به برگزاری مسابقات و اهمیت و تداوم برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در ادامه سال جاری تاکید کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از