حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شکستی غیرقابل ترمیم برای صهیونیست‌ها؛

طوفان‌الاقصی کاخ آرزوهای رژیم پوشالی را سرنگون کرد

طوفان‌الاقصی کاخ آرزوهای رژیم پوشالی را سرنگون کرد

در راستای بیانات مقام معظم‌رهبری مبنی بر شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی شهروندان یزدی نیز طوفان الاقصی را ویران کننده رژیم صهیونیستی دانستند.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا، عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه باعث غافلگیری رژیم اشغالگر قدس و شگفتی جهانیان شد، چرا که بعد از سال‌ها جنایت رژیم پوشالی صهیونیستی نیروهای مقاومت این‌بار با قدرت هرچه بیشتر از گنبد آهنین عبور کردند و مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود این شکست رژیم صهیونیستی را غیرقابل ترمیم خواندند.

 

در راستای بررسی ابعاد این موضوع و توجه به سخنان مقام معظم رهبری به مصاحبه با شهروندان یزدی پرداختیم.

 

*طوفان الاقصی زلزله‌ای است که کاخ آرزوهای رژیم پوشالی را سرنگون کرد

 

منصوره دشتی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به شجاعت نیروهای مقاومت اظهار کرد: پس از طوفان الاقصی و سخنان مقام معظم رهبری تصمیم گرفتم تا درباره این موضوع اطلاعات بیشتری را کسب کنم و به همین دلیل به جستجو در سایت‌های مختلف پرداختم و اطلاعات جالبی را در راستای پیشینه این رژیم غاصب کسب کردم.

 

وی افزود: یکی از دلایل غیرقابل ترمیم بودن این شکست برای رژیم اشغالگر قدس این است که این رژیم ستمگر همواره ادعا می‌کرد که بزرگترین مجموعه اطلاعاتی و عملیاتی جهان و تمام تحرکات غرب آسیا را رصد می‌کند، اما با این حال خود در هنگام عملیات طوفان الاقصی اذعان کرد که غافلگیر شده است؛ اگر این رژیم ادعا می‌کرد که تمام تحرکات غرب آسیا را رصد می‌کرد پس چگونه خود غافلگیر شده است؟

 

این شهروند یزدی ادامه داد: در عملیات طوفان الاقصی مشاهده کردیم که این رژیم پوشالی کاملا دچار ضربه اطلاعاتی و عملیاتی شده و پس از آن تلاش کردند تا این ضربه را در رسانه‌ها و پلتفرم‌های خارجی پنهان کنند.

 

دشتی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از دلایل غیرقابل ترمیم بودن این عملیات برای رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد: ازغیر قابل ترمیم بودن این طوفان سهمگین می‌توان اشاره به نفوذ رزمندگان حماس به عمق شهرک‌های پرادعای مستحکم رژیم اشاره کرد که این غیر قابل هضم در شکست اطلاعاتی رژیم محسوب می‌شود.

 

*خراب شدن تصویر «اسطوره شکست‌ناپذیری» رژیم صهیونیستی در سطح بین‌الملل

 

حسین دهقانی‌زاده از دیگر شهروندان یزدی در پاسخ به سوال خبرنگار یزدرسا مبنی بر اینکه چرا این شکست برای رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم است، گفت: این عملیات باعث شد تا حد زیادی هیمنه ادعایی اطلاعاتی و امنیتی صهیونیست‌ها و به طور کلی اسطوره شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها را در هم شکسته و آن را به عیان‌ترین شکل ممکن، پیش چشم رهبران سیاسی و افکار عمومی جهان قرار داده است.

 

وی افزود: نتانیاهو همواره با ایده پوشالی خود مبنی بر اجرایی کردن طرح خاورمیانه جدید تلاش داشت تا روابط خود را با کشورهای عربی عادی‌سازی کند اما در این شرایط نه تنها ایده خاورمیانه جدید صهیونیست‌ها نابود شد بلکه عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی نیز ناکام ماند.

 

این شهروند یزدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در زمینه بقا دست به هر اقدامی می‌زند، گفت: رژیم صهیونیستی جنایات بسیاری را در «دیر یاسین»، «کفر قاسم»، «صبرا و شتیلا» انجام داده که خود آنها را فراموش کرده است، اما تاریخ برای فراموشکاران همواره شگفتی جدیدی خواهد داشت و اینبار رژیم صهیونیستی مجبور است تا به یاد بیاورد که طوفان الاقصی برخواسته از ظلمی است که خود در حق فلسطینیان انجام داده است و شاید هیچگاه انتظار نداشت که اینبار دامین‌گیر خودش شود، وعده خدا همیشه تحقق پیدا می‌کند و اینبار ستمگران هستند که باید طعم ظلمی که به دیگران روا داشتند را بچشند.

 

دهقانی‌زاده ادامه داد: با عملیات بی‌نقص مبارزان فلسطینی به عنوان ضعیف‌ترین حلقه محور مقاومت و ضربات مهلک وارد شده بر پیکره رژیم صهیونیستی، اسطوره «شکست‌ناپذیری» این رژیم و دست برتر آن در حوزه‌های اطلاعاتی و نظامی کاملاً و برای همیشه از بین رفت.

 

وی گفت: عملیات طوفان الاقصی، مسئله نرمال‌سازی وضعیت و چهره رژیم که از طریق سیاست «عادی‌سازی» به دنبال آن بودند را نابود کرد.

 

این شهروند یزدی اظهار کرد: موج مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی به کشورهای غربی خود نشان‌دهنده این است که با روشن شدن قدرت محور مقاومت و ضعف رژیم کودک‌کش، تردیدهای جدی در اذهان اشغالگران و کسانی به وجود آمده که با وعده‌های دروغین و با باور به اسطوره‌هایی جعلی به سرزمین‌های اشغالی آمده‌اند.

 

*سست بودن امنیت فیزیکی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی نمایان شد

 

عطیه میرحسینی، از دیگر شهروندان یزدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ضمن تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی شکستی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود که سست بودن امنیت فیزیکی و هستی‌شناختی این رژیم را نشان داد، بیان کرد: رژیم صهیونیستی از کارآمدی گنبد‌آهنین و تانک‌های مرکاوا سخن می‌گفت، اما دیدیم که این دو ابزار در برابر اراده نیروهای مقاومت پشیزی نمی‌ارزند و اراده نیروهای مقاومت نشان داد که در یک میدان واقعی، ارتش این رژیم، نه تنها قدرتمندترین ارتش منطقه، چهارمین ارتش دنیا و ارتشی شکست‌ناپذیر نیست، بلکه در یک نبرد واقعی با محور مقاومت، فروپاشی اسرائیل قطعی بوده و به سرعت رخ خواهد داد.

 

وی افزود: مبارزان فلسطینی با شجاعت خود نشان دادند که رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگ‌ترین پادگان نظامی غرب در منطقه، بر پایه اسطوره‌هایی تاریخی و روانی بسیار سست و وهم‌آلود استوار است که به سرعت قابل محو شدن هستند.

 

این شهروند یزدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: «پایان صهیونیسم» و «محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار» حقایق و وعده‌هایی صادق هستند که نشانه‌های تحقق آن، امروز بیشتر از هر زمانی نمایان شده است و طوفان الاقصی نزدیکی تحقق وعده «جاءالحق و ذهق الباطل» و حاکمیت مستضعفین بر زمین را نشان داد.

 

میرحسینی عنوان کرد: از دیگر دلایل غیرقابل ترمیم بودن این شکست می‌توان اشاره به غیر فعال شدن سامانه‌های پدافندی این رژیم مانند گنبد آهنین اشاره کرد که در رهگیری حتی موشک‌های عادی گردان‌های مقاومت به شدت عاجز شدند به طوری که موشک‌های کوتاه برد هم این سامانه ها را با چالش مواجهه کرده است.

 

این شهروند یزدی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی پیش از این همواره ابتکار عمل را در جنگ و تجاوز در اختیار داشت، اما این بار گروه‌های مقاومت ابتکار عمل را در دست گرفتند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از