حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه بهاباد:

طوفان‌الأقصی بیچارگی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد

طوفان‌الأقصی بیچارگی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد

امام جمعه بهاباد گفت: رزمندگان مقاومت با انجام عملیات طوفان الاقصب توانستند بیچارگی و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را به جهان نشان دهند.

حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در گفتگو با یزدرسا، ضمن تبریک پیروزی بسیار عظیم مقاومت با اشاره به زوایای پنهان رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: نماد پرچم این رژیم غاصب و رنگ خطوط آن بیانگر شعار این رژیم در زمینه تعیین حدود سرزمین این رژیم از رود نیل تا رود فرات است.

 

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه این رژیم کودک‌کش در بدو ورود با اقدامی خصمانه اقدام به کشتار مردم فلسطین کرد، گفت: این رژیم ستمگر رژیمی وحشتناک نیست، بلکه یک رژیم وحشی است که بویی از انسانیت نبرده است.

 

وی افزود: این رژیم غاصب تلاش کرد تا با ایجاد رعب و وحشت در میان مردم فلسطین از خود یک هیولای وحشتناک بسازد، درحالی که این رژیم پوشالی است و این هیولای ساخته شده نیز پوشالی است.

 

ابراهیمی بشکانی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در زمینه اینکه رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود، گفت: تفکر و بینش عمیق امام خمینی (ره) باعث شد تا آرام آرام همگان بیدار شوند.

 

وی افزود: طوفان‌الأقصی یک اقدامی مهم و ارزشمند است، زیرا تدارک این حمله خود اقدامی سخت است و مهم این است این تدارک به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا شد که این رژیم پوشالی با آن همه امکانات غافلگیر شد.

 

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه تبعات سیاسی و شکنندگی صهیونیست در ماه‌های آینده مشخص می‌شود، گفت: ارتباط با این رژیم کودک‌کش یک قمار دوسر باخت است، بنابراین بنابرگفته مقام معظم رهبری کشورهای اسلامی و سایر کشورها باید از این قمار دوسر باخت پرهیز کنند.

 

وی افزود: کسی می‌تواند ادعا کند که مدافع حقوق بشر است که اتفاقات فلسطین را ببیند و تاریخچه رژیم غاصب صهیونیستی را بداند.

 

ابراهیمی بشکانی در ادامه با اشاره به اینکه این عملیات را نمی‌توان به کشوری نسبت داد، تصریح کرد: صبح امروز وزارت امور خارجه آمریکا به صورت رسمی اعلام کرد که این عملیات و اقدام از سوی ایران نبوده است و این اعلام رسمی بیانگر قدرت ایران است که کسی جرات نداشته باشد در شرایط این‌چنینی نسبتی به این کشور بدهد و این عظمت توان رزمندگان مقاومت است.

 

وی افزود: اعلام رژیم صهیونیستی برای آغاز جنگ با ایران تنها از سر ترس و بیچارگی است، زیرا این رژیم کودک‌کش در حال حاضر در تنگا قرار دارد و به هر ریسمانی چنگ می‌زد تا قدرت برباد رفته‌اش را بازیابد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از