حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری مهریز:

طوفان الاقصی مقدمه سونامی تحولات سیاسی منطقه است

طوفان الاقصی مقدمه سونامی تحولات سیاسی منطقه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهریز گفت: طوفان الاقصی مقدمه سونامی تحولات سیاسی منطقه را فراهم آورده که مجدداً دنیا و سردمداران کفر را غافلگیر خواهد کرد.

مهدی مصدق در گفتگو با پایگاه خبری یزدرسا اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی بسیار سهمگین بود و این حجم از تلفات صهیونیست‌ها قابل‌باور نبوده و همگان را شگفت‌زده کرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهریز با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت اسلامی ابتکار عمل به خرج دادند، ادامه داد: از آغاز این عملیات که یک حمله ترکیبی تمام‌عیار بود تا صبح امروز بیش از یک هزار تلفات از صهیونیست‌ها بر جای مانده است.


وی گفت: کارشناسان مطرح سیاسی قبلاً مطرح کرده بودند که شکل‌گیری و قدرت‌نمایی ارتش اسلامی یمن نشانه‌ای از زلزله قریب‌الوقوع خواهد بود.


مصدق ادامه داد: عملیات ترکیبی و غافل‌گیرانه طوفان الاقصی و پیشروی بی‌سابقه ۲۵ کیلومتری در عمق سرزمین‌های اشغالی شلیک پنج هزار موشک در چند دقیقه و اسارت ده‌ها نفر از اشغالگران، تحقق بخشی از این زلزله در حال وقوع است.


وی تصریح کرد: اکنون تحولاتی که با ظهور امام خمینی(ره) و تغییر معادله «ترس و سازش» به «شهادت‌طلبی و مقاومت»؛ تمامی نقشه‌های شوم صد سال اخیر شیاطین صهیونیسم در پایمال و محو کردن فلسطین را بر باد داد و با راهبری امام خامنه‌ای و سازماندهی مجاهدانی با تفکر عاشورایی و به شکست کشاندن رویای اسرائیل بزرگ، زمینه ساز «تحولی بس عظیم» در جامعه جهانی شده است.


این مقام مسئول تأکید کرد: بی‌شک معادلات جاری منطقه دستخوش تغییرات شدیدی شده و جبهه الحاد و کفر در حال هزیمت است.


وی ادامه داد: کاملاً واضح است که فرمانده کل جبهه مقاومت در حال ترسیم مرز‌های جدیدی در منطقه بسیار حساس غرب آسیا بوده و آثار پدیده «پیچ بزرگ تاریخی» در حال رخ‌نمایی است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهریز گفت: همه بالاخص سرمایه صهیونیست‌ها و‌امید آمریکایی‌ها در ایران بدانند؛ بی‌تردید طوفان امروز، مقدمات «سونامی کوبنده» و تغییرات مهمی در حوزه معادلات سیاسی، نظامی و روابط بین‌الملل فراهم آورده که مجدداً دنیا و سردمداران کفر را غافلگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از