حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرماندار یزد:

عزت ایران سرلوحه برنامه‌های رئیس جمهور تراز است

عزت ایران سرلوحه برنامه‌های رئیس جمهور تراز است

فرماندار یزد گفت: یکی دیگر از ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز این است که امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی و ملت را در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود سرلوحه قرار دهد.

سیدمحمدرضا مدرسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه برگزاری انتخابات گفت: با توجه به اینکه بالاترین مقام اجرایی در کشور رئیس قوه مجریه است و تمام فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی، سیاست‌گذاری‌ها و...  توسط قوه مجریه و هیأت دولت پایه‌گذاری و ابلاغ می‌شود باید از پشتوانه قوی و رأی بالایی برخوردار باشد به همین دلیل مشارکت بالا در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم بصیر ما با توجه به این که 13 دوره انتخابات ریاست جمهوری و 12 دوره انتخابات مجلس را پشت سر گذاشته‌اند، شناخت سیاسی و مدیریتی خوبی پیدا کرده‌اند و ان‌شاءالله فردی با ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز و اصلح را انتخاب می‌کنند.

فرماندار شهرستان یزد عنوان کرد: مردم‌دار بودن و فعالیت در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی از ویژگی‌های فرد اصلح است، رئیس جمهور منتخب باید ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، مشکلات، چالش‌ها و شیوه‌های برون رفت از مشکلات را بداند و همچنین اعضای کابینه و کارگزارانی که در سطح استان‌ها، شهرستان‌ها و... نیز منصوب می‌شوند باید از این توان و شناخت برخوردار باشند.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز این است که امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی و ملت را در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های خود سرلوحه قرار دهد و همچنین باید مطالبات مردم و مشکلات اقتصادی را پیگیری کند.

مدرسی عنوان کرد: در دولت شهید رئیسی به زیرساخت‌های توسعه‌ای کشور از جمله برق، آب، حمل و نقل، جاده، مسکن، آموزش، بهداشت، آموزش و بهداشت، رفاه و... توجه ویژه شد برای اینکه بتوان این زیرساخت‌ها را به استاندارد بین‌الملی و شأن مردم نزدیک کرد، بنابراین تکلیف این است که دولتمردان و همه کارگزاران دولتی در سطح استان و شهرستان‌ها به زیرساخت‌های توسعه‌ای به صورت ویژه توجه کنند.

وی ادامه داد: دغدغه‌ها و پیگیری‌های شهید رئیسی را مردم می‌دیدند و رئیس جمهور منتخب نیز باید به گونه‌ای عمل کند که موجب رضایت اجتماعی و اعتماد ملی در شأن جمهوری اسلامی و در سطح و تراز عالی باشد و برنامه‌های آن شهید را که همه از مطالبات و نیاز مردم بود ادامه دهد.

فرماندار یزد گفت: رئیس جمهور براساس قانون دارای اختیارات و وظایفی است بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها و اختیارات خود برای تحقق مطالبات عمومی استفاده کند نگاه ویژه شهید رئیسی نیز همین بود باید مردم‌دار باشیم و به مردم خدمت خالصانه داشته باشیم تا مردم نیز قدرشناس باشند همانگونه که مردم با حضور باشکوه خود در تشییع شهید رئیسی این را نشان دادند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از