حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
نماینده مردم یزد در مجلس مطرح کرد:

عوض‌شدن جای جلاد و شهید در رسانه‌های صهیونیستی

عوض‌شدن جای جلاد و شهید در رسانه‌های صهیونیستی

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روایت رسانه‌های غرب و مظلوم جلوه‌دادن رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی با استفاده از رسانه‌های غربی آنچه را که به نفعش است انتشار می‌دهد و دقیقا جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود.

محمدصالح جوکار در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به روایت رسانه‌های غرب از درگیری میان رژیم صهیونیستی و مردم مظلوم غزه و مظلوم جلوه دادن این رژیم غاصب گفت: اکنون شاهدیم که رسانه‌های غرب، چشمانشان را بر روی جنایاتی که رژیم صهیونیستی بر مردم غزه وارد می‌کند بسته‌اند و آنچه را که رژیم صهیونیستی به آنها دیکته می‌کند انتشار می‌دهند.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دنیا جنگ روایت و تصویر برقرار است، آنچه که بر ذهن کاربران می‌نشیند بحث تصویر و روایتی است که صاحب تصویر ارسال می‌کند و غالبا متاسفانه در بحث رسانه‌ها کسی موفق است که ابر روایت درست کند.

 

وی با بیان اینکه مشکل امروز ما اطلاع‌رسانی شفاف و آزاد برای مردم دنیاست، افزود: با توجه به اینکه بستر برای رژیم صهیونیستی فراهم شده است هر گونه روایتی را که می‌خواهد و به نفعش است تولید می‌کند و به سمع و نظر مخاطبان می رساند و اینجاست که دقیقا جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود.

 

جوکار با بیان اینکه آنچه که رژیم صهیونیستی به نمایش می‌گذارد پرداخته ذهن خود و به منظور مظلوم نمایی است، ادامه داد: همه دنیا می‌داند که منطقه‌ای با وسعت کم، این همه وحشیانه و دیوانه‌وار توسط رژیم صهیونیستی غاصب بمباران می‌شود و این رژیم اشغالگر به هیچ پروتکل و توافقنامه‌ای پایبند نیست.

 

وی تأکید کرد: جامعه و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل وقایع فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی بسیار بد عمل کرده است و چنانچه حمایت دولت‌های غربی و آمریکا و انگلیس از این رژیم اشغالگر قدس برداشته شود یقینا دیگر اسرائیل پایدار نخواهد بود.

 

نماینده مردم یزد در مجلس افزود: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که رژیم صهیونیستی در میدان نبرد به شدت آسیب پذیر است و آن قدرت دفاعی، اطلاعاتی، امنیتی و آن گنبد آهنین که از آن دم می‌زدند پوشالی بوده است و ظلمی که در طول تاریخ بر ملت فلسطین روا داشته شده و بر نقاطی چون غزه و کرانه باختری متمرکز شده است دوامی نخواهد داشت و این رژیم جعلی که براساس ظلم و اشغالگری شکل گرفته به زودی از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

 


وی افزود: رژیم صهیونیستی با وجود اینکه شهرک‌نشینان را به این منطقه آورده‌اند تا مدافع و حامی این رژیم باشند اما اینها به دنبال این هستند که زندگی و آسایش داشته باشند و هیچ‌گاه حاضر نیستند از سرزمینی که متعلق به خودشان نیست دفاع کنند و اصلا انگیزه‌ای برای این کار وجود ندارد بنابراین این رژیم اشغالگر سیر نزولی خود را طی می‌کند و امیدواریم حتی قبل از زمانی که رهبری به آن اشاره فرمودند از بین برود و شر آن از سر این منطقه کم شود و آرامش و ثبات به همه کشورهای مسلمان منطقه برگردد.

 


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از