حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
چراغ راه؛

فرج امام‌زمان دعا كنيد

فرج امام‌زمان دعا كنيد

شهید حمیدرضا آقاعسکری ۲۰ بهمن ۱۳۴۶ در شهرستان مسجدسلیمان به دنیا آمد و سرانجام ۲۸ بهمن ۱۳۶۴ در اروندرود به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» شهید حمیدرضا آقا عسکری ۲۰ بهمن ۱۳۴۶ در شهرستان مسجدسلیمان به دنیا آمد و تا پایان سوم متوسطه در رشته ریخته‌گری تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت آرپی‌جی‌زن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۸ بهمن ۱۳۶۴ در اروندرود بر اثر سوختگی شدید مجروح و روز بعد در یکی از بیمارستان‌های مشهد در اثر عوارض ناشی از سوختگی به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای خلد برین یزد به خاک سپرده شد.

 در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

امام را در نماز دعا كنيد فرج امام‌زمان دعا كنيد براى رزمندگان و جانبازان. بدانيد شما مسئوليد در مقابل اين شهدا پشت‌جبهه را داشته‌ باشيد. بياييد و در کنار رزمندگان نماز شب بخوانيد دعا و زارى كنيد. براى من يک روز روزه قضا بجا آوريد و در حدود 2 هفته نماز قضا دارم كه بايد بخوانيد از شما تقاضا دارم كه اخلاق اسلامى را رعايت كنيد و در عزاى من پارچه قرمز در خانه و مسجد بزنید. اى مادر مبادا در جلوى مردم در عزاى من گريه كنى و اى پدر مبادا در خفا گریه كنيد گريه براى امام حسين (ع) كنيد. من خود قابلى نبودم. از طرف من از فامیل‌ها حلاليت بطلبيد و بگو كه افتخار کنید. اى مادر و اى پدر بايد افتخار کنید كه چنين فرزندان برومندى تقديم انقلاب كرده‌ايد. 
انشا الله كه هميشه به یاد خدا باشيد و امام را فراموش نكنيد و نماز شب بخوانيد كه همه پیروزی‌های ما دست خدا و دست امدادهاى غيبى اوست. 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از