حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور:

فرهنگ‌سازی ورزش باید دنبال شود

فرهنگ‌سازی ورزش باید دنبال شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: فرهنگ‌سازی و ترغیب  مردم به ورزش کردن و همچنین ایجاد بستر مناسب و لازم در توسعه ورزش تلاش شود.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، مهدی میرجلیلی در نشست هیات اندیشه‌ورز ورزش استان با تقدیر از زحمات صورت گرفته گفت: فلسفه ایجاد هیأت اندیشه‌ورز از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد تا با استفاده از  افکار و  نظرات صاحب‌نظران، نخبگان و متخصصان تصمیمات درست اتخاذ و چراغ راهی برای مدیریت کشور باشد. 

وی افزود: باید برای بهتر شدن نتایج این نشست‌ها باید از همه اقشار و افکار استفاده و نظرات آنها اتخاذ شود و فرهنگ‌سازی و ترغیب  مردم به ورزش کردن و همچنین ایجاد بستر مناسب و لازم در توسعه ورزش تلاش شود. 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ادامه داد: در تصمیم گیری‌ها باید به زیست بوم منطقه و شرایط و مسائل مختلف و شناسایی ظرفیت‌ها توجه و نسبت به آمایش آن منطقه برنامه‌ریزی شود. 

وی با تأکید بر هماهنگی و هم‌سویی دستگاه‌های مختلف گفت: دستگاه‌ها و نهادهای دیگر که در بحث ورزش فعال هستند نباید موازی کاری کنند و باید از اداره کل ورزش به عنوان متولی ورزش ایده و خط مشی بگیرند. 

میرجلیلی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب چشم‌اندازها تعیین شده و باید ورزش عاری از فساد و دارای عزت و برمبنای سبک ایرانی-اسلامی باشد بیان داشت: ورزش همگانی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و نباید جزیره‌ای و سلیقه‌ای انجام شود و با همگانی‌شدن ورزش در ورزش قهرمانی نیز موفق خواهیم بود. 

وی با تأکید بر اینکه مصوبات شورای عالی ورزش به‌گونه‌ای باشد که در سطح استان اجرایی شود و کارشناسی‌شده باشد، تصریح کرد: معرفی یزد و ظرفیت‌های آن به دنیا با ورزش و میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی و بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد. 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه قرار دادن سیاست‌ها و دستورالعمل‌ها تصمیمات خوب و درستی برای ورزش رقم بخورد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از