حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد خبر داد:

فعالیت 477 خادم افتخاری در امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد

فعالیت 477 خادم افتخاری در امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد

مدیر آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد گفت: هم اکنون 477 خادم که 290 نفر از آنها مرد و 187 آنها زن هستند؛ در قسمت‌های مختلف آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) فعالیت دارند.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع)، حجت‌الاسلام مسعود دهقانی‌زاده گفت: خدمت به احیای امامزادگان و حفظ آن یک کار بزرگ راهبردی است، چرا که این مکان‌ها، پیشینه هویت و شخصیت دینی و اعتقادی ما هستند.

وی گفت: وجود امامزادگان در سطح استان یزد، زنجیره‌ای از حلقه‌های نورانی است که فرهنگ اسلامی و دینی استان ما را رقم زده است.

مدیر آستان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد با اشاره به حضور مردم در لباس خادم افتخاری امامزادگان افزود: دلبستگی مردم به اهل بیت و خاندان ایشان، نشان از ارتباط عمیق مردم با آنها دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 477 خادم افتخاری در این آستان گفت: هم اکنون 477 خادم که 290 نفر از آنها مرد و 187 آنها زن هستند؛ در قسمت‌های مختلف آستان از جمله فرهنگی، انتظامات، فنی مهندسی، خدمات و .... فعالیت دارند.

دهقانی‌زاده از ثبت‌نام 364 نفر داوطلب جدید برای خدمت در آستان خبر داد و افزود: به دلیل گسترش فعالیت‌ها و ایجاد فضاهای بیشتر در آینده برای رفاه حال زوار، خدام جدیدالورود، پس از تأیید صلاحیت در قسمت‌های مختلف آستان به کار گرفته خواهند شد.

وی گفت: هم اکنون با احتساب خدام جدید، بیش از 800 نفر خادم افتخاری در آستان فعالیت می‌کنند و افرادی که به دنبال خدمت‌رسانی به زوار امامزاده سیدجعفر محمد(ع) هستند می‌توانند با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/q29kHWZK ثبت نام ابتدایی خود را انجام دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از