حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس ستاد قالیباف در یزد مطرح کرد:

قالیباف توان مدیریت و اتخاذ تصمیمات‌مهم را دارد

قالیباف توان مدیریت و اتخاذ تصمیمات‌مهم را دارد

رئیس ستاد قالیباف گفت: باید سراغ فردی برای انتخابات ریاست‌جمهوری برویم که توان مدیریت و اتخاذ تصمیمات مهم را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزد رسا»، علی نیکزاد عصر امروز در اجتماع حامیان محمدباقر قالیباف در مسجد روضه محمدیه با اشاره به تبریک روز عید غدیر خم گفت: یزد، سرزمین قنات، قنوت و قناعت مثل نگینی در سطح کشور می‌درخشند.

وی ادامه داد: یزد شهر مؤسس حوزه علمیه قم، شهید محراب آیت‌الله صدوقی، آذر یزدی، فرخی یزد و شهر پیش‌قدم در مبارزه با طاغوت است به‌نحوی‌که هنوز اثرات قیام دهم فروردین مردم یزد در ذهن مردم کشور ثبت شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مرحله حساسی قرار گرفته است اظهار داشت: در دوره گذشته  مجلس شورای اسلامی 220 نفر از نمایندگان با امضای نامه‌ای از آیت‌الله رئیسی برای شرکت در انتخابات سال 1400 دعوت کردند که در رأس قوه مجریه قدم نهد؛ زیرا بر اساس سوابق ایشان مطمئن بودیم که ایشان توان اداره کشور را دارد.

وی به دلایل دعوت نمایندگان از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات سال 1400 اشاره و تصریح کرد: دلیل اول این بود که توان سربازی برای دین  خدا، ولایت و برای ایران را و حکمرانی براساس اخلاق را داشت و دلیل دوم این بود که علاقه مند بودیم فردی در راس امور قرار بگیرد که توان حل مشکلات مردم  کشور را داشته باشد که هر دو این ویژگی ها در شهید رئیسی بود.

نیکزاد با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در مورد شهید رئیسی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند راه شهید رئیسی باید ادامه یابد و به همین دلیل باید پس از شهید رئیسی سراغ فردی برویم که بتواند جایگاه سیاسی و حکمرانی کشور را که بعد از 45 سال در زمینه‌های مختلف توانسته است پیشرفت کند و مثل نگینی بدرخشد را به‌پیش ببرد و ارتقا دهد.

رئیس ستاد قالیباف با تأکید بر اینکه باید فردی بعد از شهید رئیسی به این جایگاه برسد که برای رسیدن به تمدن اسلامی یعنی زندگی بر مبنا و سبک و سیاق اسلامی تلاش کند و توان حل بسیاری دیگر از مشکلات حال حاضر کشور مثل مسکن، رشد تورم، صندوق‌های بازنشستگی و... را داشته باشد تصریح کرد: به همین دلیل ما به دنبال کسی هستیم که با سلامت فکری، اعتقادی، اخلاقی، فساد ستیزی، عدالت‌خواهی، دشمن‌شناسی و اخلاص بتواند خدمت و ما این موارد را در قالیباف می‌بینیم.

وی افزود: برای ریاست‌جمهوری پس از شهید رئیسی به دنبال انسانی متعهد، با قانون، با کارشناسی و با عقلانیت هستیم و باید هر یک از ما که به این باور رسیدیم که آقای قالیباف توان این کارها را دارد جهاد اکبر کنیم و دیگران را نیز با نظرات و دیدگاه‌های ایشان آشنا کنیم تا در نهایت انتخاب درستی انجام شود که منجر به پیشرفت کشور شده و زمینه عزت و افتخار مردم را فراهم آورد. 

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف خاطرنشان کرد: در اردوگاه انقلاب همه متعهد هستند، ولی در کنار تعهد مردی را می‌خواهیم که توان اتخاذ تصمیمات بزرگ و قدرت مدیریت و هماهنگی نیروهای کشور را نیز داشته باشد و همچنین به‌صورت کامل به مشکلاتی که بیان شد آشنایی داشته باشد.

وی با یادآوری خدمات قالیباف در زمان فرماندهی نیروی هوایی، دوران دفاع مقدس، نیروی انتظامی، شهرداری تهران گفت: آقای قالیباف تاکنون در هرکجا که تکلیف شده به وی در آنجا حاضر شده و به‌خوبی توانسته است در هرکدام از این مسئولیت‌ها به وظیفه خود عمل و باعث پیشرفت کشور شود و به همین دلیل حجت را بر خود و افراد حاضر تمام می‌کنم و می‌گویم نگذارید تلاشی که شهید رئیسی انجام داد و باعث شد ریل انقلاب مجدد به اخلاق برگردد دوباره از مسیر خارج شود و دوباره شاهد مشکلات متعدد در کشور باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: ضمن احترام به تمام نامزدهای جبهه انقلاب اعلام می‌کنیم فردی که توان حل مشکلات کشور و ادامه مسیر کشور را دارد آقای قالیباف است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از