حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
در پیامی مشترک انجام شد؛

قدردانی مسئولان استان از حضور پرشور مردم

قدردانی مسئولان استان از حضور پرشور مردم

امام جمعه یزد، استاندار یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از حضور پرشور مردم دارالعباده در راهپیمایی 22 بهمن در پیامی مراتب تشکر و قدردانی را به‌جای آوردند.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، آیت‌الله محمدرضا ناصری، مهران فاطمی و آیت‌الله ابوالقاسم وافی با صدور پیام مشترک از حضور پرشور و باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند. 

در متن این پیام آمده است: به لطف و عنایت خداوند متعال، امسال جهانیان علی رغم تبلیغات گسترده و دروغ پراکنی‌های دشمنان و معاندین در شبکه‌ها و فضا‌های مجازی، شکوه و عظمت حضور مردم با صلابت کشورمان را دیدند و، چون همیشه توطئه‌های بی‌شمارشان به شکست انجامید.

مردم ما ثابت کردند که همپای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و به هیچ وجه نظام اسلامی و رهبریت و اقتدار خود را تنها نمی‌گذارند و به همین جهت، دشمن جرات نمی‌کند به ایران اسلامی تعرضی داشته باشد و به این مملکت آسیبی وارد نماید.

خدا را شاکریم و سر تعظیم و سجده به درگاه لایزالش فرود می‌آوریم به خاطر حضور گسترده مردم آگاه، فهیم و با بصیرت استان دارالعباه یزد و برایشان موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نماییم.

امیدواریم که ان شاءالله همین شکوه و عظمت حضور مردم را در روز یازدهم اسفند ماه در پای صندوق‌های رای داشته باشیم تا حماسه دیگری را خلق شود. 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از