حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد یزد عنوان کرد:

لزوم استفاده از زبان در ترویج مفاهیم ارزشمند

لزوم استفاده از زبان در ترویج مفاهیم ارزشمند

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد یزد گفت: رویدادهایی که با جهت‌گیری‌های ارزشی و انقلابی تعریف شده است با هدف استفاده از هنر در نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، احسان عابدی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره شعر «سرباز وطن» در مهریز با اشاره به اینکه سیاهه توطئه‌ها و کودتاها علیه انقلاب اسلامی توسط دشمن سیاهه بلند و طولانی است، اظهار کرد: جنایاتی که از جانب دشمن بر مردم ایران تحمیل شد بسیار زیاد و شدید بود که از سال ۱۳۵۷ آغاز شد و تاکنون این جنایات علیه مردم ایران ادامه یافته است.

وی با اشاره به واقعه تلخ تروریستی در کرمان تصریح کرد: دشمن ما چه قدر حقیر و ذلیل است که پس از آن همه فتنه در ادوار تاریخ و ناکام ماندن در آنها به ترور کور مردم بی‌گناه و بی‌پناه در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت یک ابرقهرمان چنگ انداخت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد یزد ادامه داد: ما از رستم، آرش، سیاوش و قهرمان‌های ملی زیادی شنیدیم، اما این توفیق نصیب نسل امروز کشور شد که بدانند قهرمان‌ها واقعی هستند و یک ابرقهرمان را در کشور بشناسند؛ قهرمانی که یک تنه حافظ خاک و ناموس وطن می‌شود و تمام ایران با هر طیف فکری علاقه‌مند به این قهرمان هستند.

وی عنوان کرد: جشنواره شعر «سرباز وطن» در راستای پرورش اندیشه و اعتقاد با زبان هنر برگزار شد و هم در سال گذشته و هم در سال جاری استقبال خوبی از این جشنواره شد.

عابدی بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که هر اندیشه و تفکری برای اینکه گسترش یابد و در جهان مطرح شود محکوم به این است که از زبان هنر استفاده کند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد یزد عنوان کرد: این رویدادهایی که با جهت‌گیری‌های ارزشی و انقلابی تعریف شده است با هدف استفاده از هنر در نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی برگزار می‌شود و امید است بتوانیم با زبان هنر مفاهیم مهم و ارزشمند در جامعه اشاعه داده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از