حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسئول بسیج هنرمندان استان یزد مطرح کرد:

لزوم به‌کارگیری هنر برای مقابله با تهاجمات دشمنان

لزوم به‌کارگیری هنر برای مقابله با تهاجمات دشمنان

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به گذشت یک سال از ناآرامی‌های سال گذشته در کشور گفت: استفاده از ابزار هنر برای آگاهی‌سازی جامعه و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان از وظایف یک هنرمند متعهد و انقلابی است.

سعید دهقان در گفتگو با «یزدرسا» با اشاره به توطئه‌های دشمن و گذشت یک سال از ناآرامی‌های سال گذشته در کشور گفت: سلبریتی‌ها در آشوب سال گذشته با بی‌تدبیری خود با موج دشمن همراه شدند و این همراهی باعث شد تا قشر جوان و نوجوان جامعه به علت ناآکاهی و استفاده نادرست از فضای مجازی فکر کنند که حق با سلبریتی‌هاست.

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد ادامه داد: این همراهی ناآگاهانه باعث شد تا خساراتی به جامعه و مردم وارد شود؛ بنابراین قشر فرهنگی و هنرمندان در شرایطی مانند ناآرامی‌های سال گذشته باید نسبت به وظیفه خود آگاه باشند و مدبرانه عمل کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از فضای مجازی و دروغ‌سازی و شایعه‌سازی در این فضا، به نیال ضربه زدن به نظام اسلامی و‌ اعتقادات ملت ایران هستند شبکه‌های هنرمندان با ابزار خود به مقابله با دشمن برخیزند و‌ با توجه به تأکید رهبری بر جهاد تبیین با بیان دستاوردهای انقلاب به امیدآفرینی بپردازند.

دهقان با بیان اینکه توجه به جزئیات از شاخصه‌های یک هنرمند است، افزود: هنرمندان نباید مانند سلبریتی‌ها بر موج‌ دشمن سوار شوند بلکه با هنرمندی خود و ابزار در اختیار دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه هنرمند متعهد و انقلابی در مسیر اهداف و آرمان انقلاب حرکت می‌کند، ادامه داد: در جنگ ترکیبی دمشن هنرمندان بیشترین نقش را می‌توانند ایفا کنند چرا که هنر از جذابیت خاصی برخوردار است و مخاطب پسند است و بیشتر در دل و جان مردم اثر می‌کند.

دهقان با بیان اینکه فرهنگ دینی و اسلامی ما باید در قالب هنر ترویج و تبیین شود گفت: نسل جوان و نوجوانان ما با آثار هنری که منتشر می‌شود بیشتر ارتباط می‌گیرند و از این جهت با ترویج فرهنگ اسلامی از جمله مقاومت و ایثار و شهادت در قالب هنر می‌توان نتیجه بهتری گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از