حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم تسریع در تکمیل یادمان شهدای گمنام یزد

لزوم تسریع در تکمیل یادمان شهدای گمنام یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مقبره شهیدان گمنامی که تکمیل نشده است، باید به سرعت ساخته و تکمیل شود و درصورت درخواست جدید برای دفن شهید باید قبل از دفن ۸۰ درصد از مقبره شهید آماده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار یزد، علی اکبر عزیزی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: قریب به ۲۵ مقبره شهید گمنام در سطح شهر وجود دارد که مقبره‌های این شهدای گرانقدر تکمیل نشده است و باید به سرعت نسبت به ساخت و تکمیل آن اقدام شود. 

وی گفت: فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران موظف هستند که حتماً نسبت به این موضوع اهتمام ورزیده و هرچه سریع‌تر نسبت به ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام اقدام نمایند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه پیش رو دعوت از هفت شهید گمنام را داریم، افزود: برخی از شهرستان‌ها و مرکز استان درخواستی برای دفن شهید داشتند که تأکید می‌شود اگر قرار باشد شهید گمنامی در مکانی دفن شود باید ۸۰ درصد از یادمان شهدا قبل از دفن شهید آماده و ساخته شود و بعد شهید در آن مکان دفن می‌شود. 

وی ادامه داد: همچنین درخصوص برنامه‌های ادارات در هفته دفاع مقدس نیز بحث و بررسی و مقرر شد، جلسه‌ای به‌صورت ویژه باحضور سپاه الغدیر استان در این خصوص و روز ۳۱ شهریور تشکیل شود و تصمیم‌گیری شود. 

عزیزی در پایان افزود: طبق سال گذشته و سنوات گذشته برنامه‌ریزی در یکی از مراکز استان برای استفاده از سخنان بسیار گوهربار رهبر انقلاب که همزمان باسالروز حمله حزب بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم عزیز سخنرانی می‌نمایند، بصورت وبیناری همزمان با سراسر کشور دراستان نیز مستمع و با جان دل پذیرا باشیم و نکات و رهنمودهایی که دارند استفاده و اجرا کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از