حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل ورز‌ش و جوانان استان یزد مطرح کرد:

لزوم فراهم‌آمدن مشارکت همه‌جانبه جوانان در عرصه‌های مختلف

لزوم فراهم‌آمدن مشارکت همه‌جانبه جوانان در عرصه‌های مختلف

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی نسبت به بهره‌گیری کامل و مشارکت همه جانبه جوانان در عرصه‌های مختلف به شکل مطلوب و اساسی استفاده کرد.

 به گزارش «یزدرسا»، زهیر حاجی‌حسینی روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تقدیر از تلاش‌های دهقان در معاونت امور جوانان گفت: خوشبختانه در این چندماه اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد اجرای برنامه‌های گسترده‌ای در این حوزه بودیم و در بسیاری از حوزه‌ها مانند برگزاری ستاد ساماندهی، برنامه‌های هفته ازدواج و هفته جوان و اعطای وام زادواج در کشور رتبه اول را کسب کردیم.

مدیرکل ورز‌ش و جوانان استان یزد افزود: براین اساس کار بسیار سخت و توقعات از این حوزه بالا و البته بجا است که برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف را می‌طلبد.

وی حوزه جوانان را بسیار مهم توصیف و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، جوانان را به عنوان شاه کلید مطرح می‌کنند و ما نیز باید این موتور محرک و آینده کشور را مورد توجه قرار داده و حل نیازهای آنها را پیگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی نسبت به بهره‌گیری کامل و مشارکت همه جانبه جوانان در عرصه‌های مختلف به شکل مطلوب و اساسی استفاده کرد.

وی یادآور شد: همواره حوزه جوانان را آسیب‌هایی نظیر اعتیاد، بیکاری و... تهدید می‌کند و باید بتوان با هم فکری برای رفع این مشکلات گام‌هایی را برداشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از