حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

مبارزه را با ضد انقلاب ادامه دهید

مبارزه را با ضد انقلاب ادامه دهید

شهید محمدحسین سلمانی شورغین ۱۵ آبان ۱۳۴۱ در شهرستان یزد به دنیا آمد و سرانجام ۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید محمدحسین سلمانی شورغین ۱۵ آبان ۱۳۴۱ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا دوره کاردانی تحصیل کرد. پدرش علی‌محمد کشاورز بود و مادرش رقیه نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تک‌تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای شرب العین به خاک سپرده شد.

 

 

 

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

 

 

 

آنچه را که شهدا به ما پیام دادند ما هم به شما مى‌رسانیم باشد که رسالت خون شهدا از انقلاب حسینى تا انقلاب خمینى را جاودانه‌تر از ما به دیگران برسانید. اما چند پیام که خون شهدا به ما دادند در چند نکته زیر خلاصه می‌شود باشد که شما عزیزان، فامیل‌ها، دوستان و همشهریانم مخلصانه آنها پذیرفته و خالصانه عمل نمایید.

 

انقلاب اسلامى ایران که به رهبرى امام امت خمینى کبیر بنیان‌گذاری شده و به پیروزى رسیده ثمره

خون و زحمات و رنجهاى پیامبران و امامان است و بر همگان فرض است که در حفظ نظام جمهورى

اسلامى کوشیده و در این راه از هیچ کوششى دریغ‌ نفرمایید و از روحانیت معظم پشتیبانى کرده و از

 

یاوران صدیقش از مساعدت و پشتیبانى به ارگان‌های انقلابى از قبیل سپاه و جهاد و غیره دریغ نفرمایید و ضدانقلاب و منافقین و آنان که به انقلاب نق می‌زنند مبارزه‌اى بى‌امان بکنید و به آنان مجال کوچک‌ترین توطئه ندهید .

 

مساجد را حفظ کرده و به برنامه‌هاى دینى و عزادارى اهمیت فوق‌العاده قائل شوید.

 

والسلام و پدر و مادر مهربانم مرا در شرب‌العین وطن اصلیم به خاک بسپارید و آن مقدار کم‌پولی که دارم هر طورى که می‌دانید مصرف کنید.

والسلام على عباد الله الصالحین محمدحسین سلمانى برقرار باد جمهورى اسلامى ایران به رهبری امام خمینى نابود باد استکبار جهانى به سرکردگی آمریکا.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از