حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
فرماندار شهرستان بهاباد:

مجلس قوی به‌معنای حل راحت‌تر مشکلات کشور است

مجلس قوی به‌معنای حل راحت‌تر مشکلات کشور است

فرماندار شهرستان بهاباد گفت: اگر خواسته باشیم بسیاری از مسائل و مشکلات مردم به ویژه مسائل اقتصادی حل شود باید نمایندگان قوی و مجلس قوی داشته باشیم.

علیرضا تیموری در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش رو داریم، اظهار کرد: انتخابات سال جاری از جهات مختلف بسیار مهم است و هرچه حضور مردم پررنگ‌تر و باشکوه‌تر باشد بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر بخواهیم یک ملت قوی و مقتدر باشیم باید انتخابات باشکوه با حضورحداکثری مردم برگزار شود و اگر خواسته باشیم بسیاری از مسائل و مشکلات مردم به ویژه مسائل اقتصادی حل شود باید نمایندگان قوی و مجلسی قوی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بهاباد با بیان اینکه قطعا مجلس قوی می‌تواند به کم شدن مشکلات مردم کمک کند، تصریح کرد: هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر و باشکوه‌تر باشد این حضور برای مسئولان استانی و کشوری مایه دلگرمی است و این حضور بیانگر امید مردم است.

وی ادامه داد: حضور مردم باعث اقتدار نظام، خدمت بهتر به مردم و پیشرفت کشور می‌شود و هرچه حضور بیشتری در انتخابات داشته باشیم دوستان ما شاد خواهند شد، اما عدم حضور مردم در انتخابات باعث می‌شود تا دشمن شاد و نباید دشمنانمان را شاد کنیم.

تیموری با بیان اینکه قطعا مسائل و مشکلاتی در کشور و در استان وجود دارد، عنوان کرد: قطعا مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما اگر بخواهیم این مسائل و مشکلات را حل کنیم قطعا شرکت در انتخابات، انتخاب افراد اصلح و شایسته و یک مجلس قوی بیشتر می‌تواند به حل مشکلات کمک کند، و عدم شرکت در انتخابات نیز نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه بدتر نیز خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهاباد در پایان انتخاب آگاهانه، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد متخصص را سه مورد کمک‌کننده در حل مسائل در کشور دانست.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از