حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
همزمان با سراسر کشور؛

مردم دارالعباده از جنایات استکبار به خروش آمدند

مردم دارالعباده از جنایات استکبار به خروش آمدند

مردم دارالعباده یزد با توجه به شرایط منطقه و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه امروز با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزجار خود را از سیاست‌های دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

به گزارش یزدرسا، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان صبح امروز در سراسر استان یزد و شهر یزد با حضور مردم بابصیرت و همیشه در صحنه دیار دارالعباده در حال برگزاری است ومردم شهیدپرور یزد با توجه به شرایط منطقه و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه به خوبی از حساسیت و اهمیت بالای یوم‌الله 13 آبان امسال به خوبی آگاهند.

مردم ولایتمدار یزد همزمان با سراسر میهن اسلامی، از ساعات ابتدایی صبح با حضور و تجمع در محل‌های از پیش تعیین شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از سیاست‌های دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

جریانات اخیر غزه و به خاک و خون کشیده‌شدن هزاران زن و کودک مظلوم فلسطینی امروز مردم همیشه در صحنه شهر یزد را قبل از ساعت 9 صبح در چهار نقطه میدان شهید بهشتی، چهارراه بعثت، مسجد روضه محمدیه و چهار راه بسیج  گرد هم آورد تا در حرکت در مسیر‌های تعیین شده در میدان تاریخی امیرچقماق به هم بپیوندند و و هم‌صدا با همه مسلمانان و آزادگان جهان و با فریادهای ضد صهیونیستی و ضد استکباری خواستار برچیدن شدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس از چنگال صهیونیست‌ها شوند.

اقشار مختلف مردم دارالعباده به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دوشادوش هم با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از مستکبران عالم و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند و اقدامات ددمنشانه صهیونیست‌ها و حامیان آنها را محکوم کردند.

پرچم ایران، تصاویر سردار سلیمانی، تصاویر رهبر معظم انقلاب، تصاویر کودکان مظلوم فلسطینی و پلاکاردهایی که استکبارستیزی مردم این مرز و بوم را نشان می‌دهد، زینت بخش جمعیت هزاران نفری در راهپیمایی امروز یزد است و همخوانی سرود توسط دانش‌آموزان حاضر در مراسم نیز جلوه‌ای دیگر به راهپیمایی امروز یزدی‌ها می‌دهد.

حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در راهپیمایی امروز ضد استکباری و ضدصهیونیستی 13 آبان، نشان داد که با گذشته چهار دهه از انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم ضمن واقف بودن بر جنایت‌های آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر قدس، بر عزم جدی خود در تداوم راه نورانی نظام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاکید دارند.

پرچم آمریکا و صهیونیست‌ها در این مراسم به آتش کشیده می‌شود و اقشار مختلف از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون، زنان و مادران بچه در آغوش، اقلیت‌های مذهبی، کسبه و بازاریان و… ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های آمریکا، بار دیگر از آرمان فلسطین دفاع و بر حذف کامل رژیم صهیونیستی از نقشه جهان تأکید دارند.

مهران فاطمی استاندار یزد نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با یزدرسا، ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و دعوت مردم مومن و انقلابی یزد به حضور در راهپیمایی امروز گفت: راهپیمایی امسال یوم‌الله 13 آبان رنگ وبویی یوم کاملا متفاوت دارد چرا که در ایامی برگزار می‌شود که سیاه‌ترین جتایات بشری علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه درحال رقم خوردن است.

وی ادامه داد: با توجه به سکوت مرگبار مجامع مدعی حقوق بشری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، بر هر مرد و زن ایرانی واجب و لازم است با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و حامیان و ایادی استکبار را محکوم کنند و با این حضور دشمن‌شکن رژیم منحوس و جعلی صهیونیست را مقهور و منکوب کنند.

«صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران راهپیمایی امروز دارالعباده است و این مراسم با قرائت قطعنامه پایانی روز 13 آبان پایان می‌یابد شرکت‌کنندگان در راهپیمایی سراسری و یکپارچه 13 آبان ماه، مواضع خود را با بانگ رسای «الله اکبر» و «خامنه‌ای رهبر» به جهانیان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از