حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

مردم همیشه‌در‌صحنه برگ برنده نظام اسلامی هستند

مردم همیشه‌در‌صحنه برگ برنده نظام اسلامی هستند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته گفت: ملت ایران همیشه پشتیبان نظام اسلامی بوده‌اند و با حضور همیشگی خود اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود برسد.

محمدصالح جوکار در گفتگو با «یزدرسا»، با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش مردم خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امنیت مانند آب و غذا جز نیازهای اولیه انسان به شمار می‌آید و در سایه امنیت است که می‌توان زندگی پایداری داشت و فعالیت کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته و با بیان اینکه وجود امنیت برای جامعه و ملت ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: کسانی که با ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور، امنیت مردم را به خطر انداختند منافع خود را در سایه ناامنی می‌دیدند و با گل‌آلود کردن آب در صدد ماهی گرفتن از آن بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان هرگز دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارند، عنوان کرد: پیشرفت ایران برخلاف منافع دشمن است بنابراین دشمن با بازیچه قرار دادن عده‌ای و ایجاد آشوب در کشور درصدد بود تا مانعی بر سر پیشرفت‌های ملت ایران ایجاد کند.

جوکار با بیان اینکه ملت ایران قدردان امنیت در کشور هستند، گفت: ملت ایران همیشه با بصیرت و هوشیار در صحنه بوده و هستند و اجازه نخواهند داد امنیت آنها خدشه‌دار شود و پاک سازی صحنه از اغتشاش و آشوب در کشور همیشه توسط ملت ایران انجام گرفته است.

وی افزود: امریکا و اعوان و انصارش با وجود تمام تلاشی که داشتند و فتنه‌انگیزی‌هایی که داشتند با توجه به بصیرت و بیداری ملت ایران  همیشه ناکام ماندند و این ضربه‌ای است که همواره از وحدت و یکپارچگس ملت ایران خورده‌اند.

جوکار گفت: در دهه اول انقلاب نیز با انواع دشمنی‌ها و ناامنی‌ها در کشور مواجه بودیم و علاوه بر آن جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد با این وجود این ملت ایران بودند که از نظام اسلامی پشتیبانی کردند و از همه تنگناها عبور کردیم و امروز هم از این انقلاب که ثمره خون شهداست پشتیبانی می‌کنند و با حضور همیشگی در میدان اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از