حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

مردم مثل گذشته حامی نظام باشند

مردم مثل گذشته حامی نظام باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: دعوت می‌کنم مردم مثل گذشته در انتخابات یازدهم اسفندماه نیز حضور گسترده‌ای داشته و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کنند.

سید مهدی هاشمی باجگانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که همواره موردحمایت و همراهی ملت عزیز ایران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حضور مردم در بیش از ۴۰ انتخابات در چند دهه گذشته، حضور مردم در تمام مراحل انقلاب و مشکلاتی که برای کشور پیش آمده، از جنگ گرفته تا مشکلات اقتصادی و تحریم و مسائل دیگر، نشان‌دهنده همراهی و همدلی مردم با نظام مقدس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: با توجه به تهدیدهایی که در شرایط فعلی برای کشور عزیزمان وجود دارد، برای حفظ اقتدار کشورمان، برای آرامش کشورمان و برای ابراز حمایت و همراهی ملت با نظام مقدسمان لازم است که حضور بسیار خوب و دشمن‌شکنی در انتخابات یازدهم اسفندماه داشته باشیم.

هاشمی باجگانی ادامه داد: من از همه مردم کشورمان به‌خصوص جامعه سلامت که دغدغه خیلی زیادی برای بهبود شرایط دارند، دعوت می‌کنم که مثل گذشته در انتخابات یازدهم اسفندماه نیز حضور گسترده‌ای داشته و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از