حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
جانشین فرمانده سپاه قدس:

مسئولان جهاد تبیین را سرلوحه خود قرار دهند

مسئولان جهاد تبیین را سرلوحه خود قرار دهند

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: اهمیت جهاد تبیین نباید نادیده گرفته شود و مسئولان باید در اقدامات خود جهاد تبیین را سرلوحه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا، سردار محمدرضا فلاح‌زاده در مراسم جشنواره شهید رجایی در یزد با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: مسئولان باید جهاد تبیین را سرلوحه قرار دهند و از اهمیت آن آگاه باشند.

وی افزود: در راستای کمک به مردم اگر گامی برداشته شود عمل صالح در نظر گرفته می‌شود و همین عمل صالح پاداش مسئولان است.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقطع و زمانی اتفاق افتاد که دین از همه عرصه‌ها کنار زده شده بود، گفت: شکل‌گیری انقلاب اسلامی باعث شد تا اسلام ناب محمدی(ص) آنطور که باید باقی بماند و این از اقدامات بزرگ امام خمینی(ره) است.

وی افزود: دشمنان در طول این سال‌ها با شبیخون و ناتوی فرهنگی، محاصره اقتصادی و تحریم و انواع و اقسام توطئه‌ها برای نابودی انقلاب تلاش کردند، اما به فضل خداوند و با رهبری‌های ولایت فقیه و هوشیاری و همراهی مردم همچنان ناکام مانده و خواهند ماند.

فلاح‌زاده در پایان با اشاره به دلیل ایجاد کمیته امداد و جهاد کشاورزی و بسیج گفت: عده‌ای می‌گویند در زمان رژیم ستم‌شاهی وضعیت مردم خوب بود، اگر اینگونه بود چرا امام خمینی(ره) مجبور شدند دستور ایجاد کمیته امداد و جهاد کشاورزی و بسیج را صادر کنند، بنابراین وضعیت معیشتی بسیاری از اقشار مختلف در آن زمان به حدی بحرانی بود که این ارگان‌ها ایجاد شد.

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از