حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت؛

مسیرهای اتوبوس شهری خیابان امام یزد تغییر کرد

مسیرهای اتوبوس شهری خیابان امام یزد تغییر کرد

مسیرهای ۲۳،۳۳ و ۱۱ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با توجه به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت صبح روز پنجشنبه در مسجد حظیره و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان امام(ره)، تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، مسیرهای ۲۳،۳۳ و ۱۱ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با توجه به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت صبح روز پنجشنبه در مسجد حظیره و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان امام(ره)، تغییر کرد.

به این ترتیب مسیر شماره ۲۳ از پایانه شهدای محراب، بعد از عبور از بلوار مدرس، خیابان مسکن و شهرسازی، خیابان سلمان فارسی، بلوار بسیج و عبور از خیابان شهید رجایی به پایانه دولت آباد ختم می‌شود.

مسیر شماره ۳۳ نیز از پایانه دولت آباد حرکت کرده و از خیابان شهید رجائی، چهارراه فاطمیه، بلوار بسیج، بلوار شهید عاصی زاده، خیابان مهدی(ع)، میدان خاتمی، خیابان خرمشهر و حسن آباد به صورت سرعت و برگشت دایر می‌شود.

مسیر ۱۱ (خط یک) از پایانه امام خمینی(ره) به سمت خیابان مهدی(عج)، بلوار موسی‌بن‌جعفر، میدان صاحب الزمان (عج)، بلوار دهه فجر و پایانه امام خمینی(ره) تغییر می کند.

مسیر ۱۱(خط دو) نیز از پایانه امام علی (ع) به بلوار جانباز، میدان همافر، میدان باهنر و میدان شهید بهشتی و برعکس دایر می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از