حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان بهاباد عنوان کرد:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه قدرت نظام

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه قدرت نظام

فرماندار شهرستان بهاباد گفت: شارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و امید است با انتخاب هوشمندانه رئیس‌جمهور اصلح انتخاب شود.

علیرضا تیموری در گفگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: عرصه انتخابات در جمهوی اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و انتخابات ریاست جمهوری نیز نه تنها اهمیت ملی دارد بلکه دارای بُرد بین‌المللی است و نگاه بسیاری از کشورها به این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید دولت سیزدهم، رئیس جمهوری محبوب، مردمی، خستگی‌ناپذیر و تراز انقلابی بود که متاسفانه از دست دادیم.

فرماندار شهرستان بهاباد با بیان اینکه شهید رئیسی فردی متعهد و پایبند به انقلاب بود، تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی بسیاری از مشکلات یا حل شدند و یا زمینه حل آن مشکل فراهم شد، که این اقدامات تماما به علت جهادی و خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی بود.

وی با بیان اینکه امید است انتخابات پیش رو باعث شادی دوستان جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی دشمنان این نظام باشد، عنوان کرد: همواره در کشور شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و اثرگذار بودیم و در انتخاب پیش‌رو نیز در وهله اول حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تیموری اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و امید است با انتخاب هوشمندانه و با بصیرت مردم ولایتمدار ایران و با نگاه به مبانی مهم انقلاب اسلامی رئیس‌جمهور اصلح نیز در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برگزیده شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: رئیس جمهور آینده باید همچون شهید رئیسی متعهد، خستگی‌ناپذیر، مردمی، انقلابی، شفافیت و عدالت در عمل و نگران محرومان باشد.

فرماندار شهرستان بهاباد در پایان گفت: امید است رئیس جمهور آینده نیز این خصوصیات و ویژگی‌ها را مدنظر خود قرار دهد، از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حفاظت کرده و بتواند ریل‌گذاری‌های موفقی در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور داشته باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از