حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
موبد زرتشتیان استان یزد:

مشارکت در انتخابات رمز وحدت و پیروزی است

مشارکت در انتخابات رمز وحدت و پیروزی است

موبد زرتشتیان استان یزد گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات رمز وحدت و پیروزی ملت ایران است و در این انتخابات باید تلاش همگان بر انتخاب فرد اصلح باشد.

رستم کاووسیان‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: یکی از وظایفی که هر شهروند در برابر خود و کشور دارد، رأی دادن و تعیین سرنوشت خود و مملکت خود است.

وی افزود: سهیم بودن در تعیین و انتخاب رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی وظیفه همگان است، پس بر ما واجب است با مشارکت حداکثری در انتخابات رأی دهیم.

موبد زرتشتیان استان یزد با اشاره به اهمیت انتخاب آگاهانه عنوان کرد: رأی ما باید آگاهانه و انتخابای اصلح باشد که با بینش و خرد خود به این موضوع فکر کرده و شخصی که لایق ریاست جمهوری ملت ایران باشد را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید خردمند، حق‌بین و حق‌گو، باسواد، دارای قدرت اجرایی بالا باشد و به تمام وعده‌هایی که در این ایام داده است، به عنوان رئیس جمهور به آن‌ها عمل کند.

کاووسیان‌زاده با بیان اینکه مردم باید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کرده و فرد شاخص و اصلح را با تحقیق و آگاهی انتخاب کنند، گفت: مردم باید با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر شاخصه‌های یک فرد اصلح برای ریاست جمهوری ملت ایران، نامزد اصلح را برای خدمتگزاری به مردم در سمت ریاست جمهوری برگزینند.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری جامعه زرتشتیان به ویژه جامعه زرتشیان یزدی در انتخابات بیان کرد: به امید خدا جامعه زرتشتیان مصمم بر مشارکت در انتخابات هستند و با توجه به بینش‌ها و هم‌اندیشی‌های انجام شده، به لطف خداوند تلاش این جامعه بر این است که انتخابی اصلح داشته باشند.

موبد زرتشتیان استان یزد در پایان مشارکت در انتخابات را رمز وحدت و پیروزی ملت ایران دانست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از