حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
بازیگر یزدی:

مشارکت در انتخابات فرصتی که باید غنیمت دانست

مشارکت در انتخابات فرصتی که باید غنیمت دانست

بازیگر یزدی گفت: مشارکت در انتخابات فرصتی است که باید غنیمت شمرد و نباید آن‌ را از دست داد.

محمدرضا امیرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک فرصت است، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات به عنوان یک فرصتی است که نباید از دست داده شود.

وی افزود: سوال من از جوانان و رأی اولی‌ها این است که چرا رسانه‌های بیگانه از آغاز برنامه‌های انتخاباتی در ایران تمام تلاش خود را به کار برده و تبلیغات گسترده‌ای را انجام داده است مبنی بر اینکه مردم در انتخابات شرکت نکنند؟.

این بازیگر یزدی با بیان اینکه جوانان باید با خواندن تاریخ به این مهم برسند که مقر و حامیان این رسانه‌های بیگانه در کدام کشورها قرار دارد، گفت: با مطالعه تاریخ معاصر می‌توان به راحتی متوجه شد که انگلیس یکی از حامیان مهم رسانه‌های دشمن است که تمام همت خود را به کار برده تا مردم را از صحنه‌های مشارکت سیاسی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری فاصله دهد و دور کند.

وی ادامه داد: تمام خبرگزاری‌های انگلیسی خط خبری خود را بر عدم مشارکت مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری تنظیم کرده‌اند، اما این رسانه‌ها نمی‌دانند که مردم ایران عاشق نظام و انقلاب هستند و به برکت خون شهدا در انتخابات پیش‌رو با قدرت بیشتر حضور خواهند یافت.

امیرخانی در پایان گفت: من با حضور در پای صندوق‌های رأی از حق قانونی خود استفاده کرده و به وظیفه شرعی خود عمل خواهم کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از