حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
معاون سیاسی استاندار یزد:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات اولویت است

مشارکت گسترده مردم در انتخابات اولویت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جلب مشارکت گسترده آحاد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال در اولویت است.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی‌اکبر عزیزی یکشنبه‌شب در جلسه ستاد انتخابات شهرستان زارچ اظهار کرد: باید به نحو شایسته زمینه حضور گسترده و پرشور آحاد مردم استان در انتخابات پیش‌رو فراهم شود که موضوعی مهم و همه در این میدان نقش دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با قدردانی از اقدامات ستاد انتخابات زارچ ادامه داد: در این انتخابات نیز باید چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه‌ریزی و عمل شود که انتخاباتی سالم، باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه شاهد باشیم.

همچنین رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان مهریز گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم است و در سطح شهرستان مشکلی وجود ندارد.

در نشست مشترک اعضای ستادهای انتخابات شهرستان‌های زارچ و مهریز با رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان، آخرین وضعیت و همچنین نیازها به‌منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بررسی شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از