حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

مشتاق برای آخرت هستم

مشتاق برای آخرت هستم

شهید محمدحسین دوشا ۲۵ شهریور ۱۳۴۳ در شهرستان اشکذر یزد به دنیا آمد و سرانجام ۱۰ مرداد ۱۳۶۲ در پیرانشهر بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه به شهادت رسید. برادرش علی‌اصغر نیز به شهادت رسیده است.

به گزارش«یزدرسا» شهید محمدحسین دوشا ۲۵ شهریور ۱۳۴۳ در شهرستان اشکذر یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره متوسطه تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تک‌تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۱۰ مرداد ۱۳۶۲ در پیرانشهر بر اثر اصابت ترکش به سر  و سینه به شهادت رسید. برادرش علی‌اصغر نیز به شهادت رسیده است.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

برادران از مسئله جنگ برای شما بگویم که جنگ بین کفر و اسلام از زمان پیغمبران، از قبل تابه‌حال بوده و تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد. هی نگوید کی جنگ تمام می‌شود، جنگ بین اسلام و کفر هنگامی خاتمه می‌یابد که دیگر هیچ‌گونه ظلمی در جهان نباشد. ‌ ای برادران وقتی که می‌شنوم آمریکا این‌گونه مردم ستمدیده و سیاه را اذیت می‌کند و یا گندم خود را به دریا می‌ریزد و سیاه‌پوشان و یا دیگر فقیران و تنگ دستان نمی‌دهد، یا آن اسرائیل که این‌طور فلسطین را اشغال کرده و مردم را به خاک و خون کشید و این‌گونه لبنان را در محاصره خود قرارداد و هر روز تعداد بی‌گناه را می‌کشد و الان قدس عزیز را که قبله‌گاه اول مسلمین است زیر چکمه‌های سربازان اسرائیلی مستقر است، لذا من چرا به جبهه نروم؟ یا دیگران به جبهه نروند تا موانع رسیدن به قدس را از میان ببرند؟ ما می‌جنگیم تا آخرین نفسی که داریم و از خداوند متعال خواهانیم که در این راه یاری دهد و ما در آزادکردن کربلا و قدس هدایتمان کند.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از