حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد:

معضل کمبود نیروی‌انسانی در آتش‌نشانی یزد

معضل کمبود نیروی‌انسانی در آتش‌نشانی یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در جلسه آتی شورای‌عالی مراکز استان‌ها در زمینه افزایش نیروی انسانی شهرداری‌ها و بخصوص حوزه آتش‌نشانی پیگیری‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی گفت: مجموعه آتش‌نشانی در نزد اعضای شورای ششم جایگاه بسیار مهمی دارد و به همین دلیل توجه شورای ششم به آتش‌نشانی نسبت به دوره‌های گذشته، بیشتر بوده و در صحن شورا هر نوع لایحه ارسالی در راستای تجهیزات این سازمان به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد رسیده است. 

وی افزود: در ردیف اعتبارات شهرداری به آتش‌نشانی توجه خاصی صورت گرفت و موارد رفاهی و کمک به کارکنان در طی جلسات مختلف در احکام همکاران سازمان افزوده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص چارت تشکیلاتی و تکمیل نیروی انسانی آتش‌نشانی اظهار داشت: با پیگیری و مکاتبه‌های متعدد، خوشبختانه بخشی از آن که حل شد و در تلاش هستیم تا در جلسه آتی شورای‌عالی مراکز استان‌ها در زمینه افزایش نیروی انسانی شهرداری‌ها و بخصوص حوزه آتش‌نشانی پیگیری‌های ویژه‌ای داشته باشیم. 

سیفی تصریح کرد: در شورای ششم اقدامات بسیار خوبی برای آتش‌نشانی یزد از جمله تکمیل ساختمان آتش‌نشانی محمودآباد، خرید تجهیزات آتش‌نشانی و خرید نردبان ۵۶ متری انجام شد و به مرور در نظر داریم تا تجهیزات این سازمان بروزتر و گسترده‌تر شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از