حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
بیانیه وارثون یزد؛

ملل آزادی‌خواه جهان خصوصا کشورهای اسلامی متحد شوند

ملل آزادی‌خواه جهان خصوصا کشورهای اسلامی متحد شوند

جامعه وارثون یزد در بیانیه‌ای خواستار اتحاد ملل آزادی‌خواه جهان خصوصا کشورهای اسلامی شدند.

به گزارش یزدرسا؛ جامعه فعالان جهاد و شهادت استان دارالعباده یزد(وارثون) در بیانیه‌ای جنایت رژیم استکباری-صهیونیستی اسراییل و هم‌دستانشان را محکوم کرده و خواستار اتحاد ملل آزادی خواه جهان خصوصا کشور های اسلامی شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
«والذّین جاهدوا فینا لنهدینّهم سبلنا» عنکبوت/۶۹


فاجعه جانسوز و دردناک حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی با نهایت وحشی‌گری به بیمارستان المعمدانی غزه نه فقط دل مسلمانان بلکه جان آزادی خواهان جهان را به لرزه درآورد.


این رژیم جعلی مرزهای وحشی‌گری را جا به جا کرده و از حد گذرانده است که انشاالله به مدد الهی و به همت جبهه مقاومت، به حضیض ذلت کشانده خواهد شد.


همانطور که امام خامنه ای زید عزه فرمودند اگر این جنایات رژیم صهیونستی و بمباران‌های غزه ادامه پیدا کند، صبر جبهه مقاومت لبریز خواهد شد و در آن موقع دیگر کسی جلو دار آنها نخواهد بود.


این نبرد، مصداق بارز و حیاتی مبارزه حق و باطل در طول تاریخ و نقطه حساسی در قیام و جهاد امت اسلامی و پیشبرد تمدن نوین اسلامی است.


به فضل الهی با اقامه فرهنگ جهاد و شهادت و به برکت خون شهدای مقاومت، پیروزی بر مستکبران از آن جبهه حق خواهد بود.


جامعه فعالان جهاد و شهادت استان یزد این جنایت رژیم استکباری-صهیونیستی اسراییل و هم‌دستانشان را محکوم و حمایت خود را از مردم مقاوم و مظلوم فسلطین بالاخص غزه اعلام میدارد و اتحاد ملل آزادی خواه جهان خصوصا کشور های اسلامی را خواستار است.


جامعه فعالان جهاد و شهادت استان دارالعباده یزد(وارثون)

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از